Projekcija se zasniva na pet osnovnih faktora, poput trenda online kupovine inspirisanog pandemijom, povećanja broja novih prodavaca na Amazonu, poboljšanja procesa isporuke i logistike, novih mutacija COVID-19 koje signaliziraju proširene efekte pandemije i kontinuiranog rasta prihoda od Amazona tokom proteklih 10 godina.
Prema dostupnim podacima, Amazon je 2020. godinu završio vrlo uspešno, prijavivši rekordnih 386 milijardi dolara prihoda. Kompanija je uspela da poveća svoju dobit za gotovo 38% i očekuje se da će nastaviti istim putem u narednoj godini.
Jedan od razloga za to je što Amazon kontinuirano radi na uklanjanju nedostataka u isporuci i logistici, što dovodi do boljeg korisničkog iskustva, a samim tim još više jača trend online kupovine.
Kompanija sada ima više od 200 miliiona posetilaca mesečno, a očekuje se da će Prime članstvo dostići 153,1 miliiona korisnika u 2022. godini (u poređenju sa 142,5 miliona u 2020.).
Prema podacima, 85% trgovaca na Amazonu je profitabilno, što generisalo više od polovine Amazonovih prihoda od 386 milijardi dolara u 2020. godini
foto: Amazon ilustracija