Summit2

KAM 3.0: Formiranje, razvoj, vođenje i motivisanje tima za ključne kupce

JEDNODNEVNI WEBINAR

Radionice

29.04.2021

Predavač Darko Lukić, direktor amcc

Upoznajte se sa ključnim ciljevima i taktikama.

-

CILJEVI WEBINARA

  • Upoznavanje procesa akvizicije, selekcije i regrutacije vrhunskih talenata u tim za ključne kupce;
  • Sagledavanje procesa formiranja tima “od nule” i “preuzimanja” postojećeg tima;
  • Upoznavanja sa veštinom kontinuelnog praćenja i razvoja tima za ključne kupce;
  • Kako uspešno upravljati i voditi tim za ključne kupce?
  • Upoznavanje sa metodima i tehnikama motivacije tima za ključne kupce
  • Usavršavanje tehnika evaluacije individualnih i timskih performansi;
  • Unapređivanje metoda nagrađivanja tima za ključne kupce

-

AGENDA WEBINARA

09:00-10:30

  • Akvizicija, selekcija i regrutacija članova KA tima;
  • Formiranje i organizacija KA tima;
  • Kontinuelni razvoj tima za upravljanje ključnim kupcima;

-

10:30-10:45
Pauza

10:45-12:15

  • Upravljanje vs vođenje tima za ključne kupce;
  • Liderski stilovi vođenja tima za ključne kupce;

-

12:15-13:15
Pauza

13:15-14:45

  • Metodi i tehnike motivisanja tima za ključne kupce;

-

14:45-15:00
Pauza;

15:00-16:00

  • Metodi i kriterijumi evaluacije;
  • Evaluacija timskih performansi;
  • Modeli nagrađivanja članova KA tima.

-

TERMIN: - 14. maj 2021. -

-

O PREDAVAČU

Darko Lukić, konsultant, ex dugogodišnji direktor marketing u kompaniji Henkel Srbija

Iskustvo: Darko Lukić je menadžment, prodajni i marketing konsultant i predavač. Svoje dvadesetdvogodišnje radno iskustvo u privredi,
prenosi kroz programe iz oblasti menadžmenta, upravljanja ključnim kupacima, prodaje, vođenja, motivacije, tradicionalnog i
digitalnog marketinga. Tokom 17 godina korporativne karijere, usavršavao se na menadžment i liderskim pozicijama u vodećim multinacionalnim kompanijama poput ING Group, Nestle, Henkel CEE HQ Austria i Henkel Srbija.

Karijeru konsultanta, mentora i predavača je započeo 2016. godine, kroz saradnju sa Delta Holdingom, UNICEF-om i InStore magazinom, da bi je u narednom periodu nastavio sa brojnim domaćim i internacionalnim kompanijama i organizacijama. Seminare i govore (na vodećim regionalnim FMCG konferencijama) je realizovao na srpskom i engleskom jeziku, u Srbiji, Sevrnoj Makedoniji i u BiH.

Pružao je usluge savetovanja, mentorstva i edukacije sledećim kompanijama: UNICEF, Delta Holding, Philip Morris, Lesaffre,
Pernod Ricard, Imperial Tobacco, Stihl, Western Union, Garmin, Yuhor, Fun&Fit, Danubius, ComTrade, Nectar, MD International,
Vital, Omnico distribucija, G3 Spirits, Gorki List, Gomex, Orbico, Fructal, Perutnina Ptuj, Atlantic Trade, Badel 1862, Alca Trgovina,
AWT, Alkaloid, Vitaminka, Tikveš, Pelisterka, Makprogres, Prilepska pivarnica, Vitalia, Kola, Ramstore, Reptil, itd...

Na listi je konsultanata EBRD (Evropske banke za obnovu i razvoj) za mala i srednja preduzeća i predavač na Mokrogorskoj školi za menadžment.

Maratonac i triatlonac, sa 27 završenih maratona (42,2km), 13 polu Ironman triatlona (113km) i dva Ironman triatlona (226km).

-

CENA

  • 1 osoba 129 eur
  • 2 osobe iz iste kompanije 119 eur
  • 3 osobe iz iste kompanije 109 eur
  • 4 i više osoba iz iste kompanije 99 eur

-

INFORMACIJE I PRIJAVE

Mirjana Ivanković
menadžer projekta
mirjana@instore.rs
+381 69 1122 460