Izuzetno inteligentno dizajnirana etiketa napravljena je tako da podseća na uputstva u vezi sa higijenskim merama koja sada srećemo na svakom koraku, a vino se zove La Cuvée Qu'on vide 19. Posredi je neprevodiva igra reči: fraza koja se otprilike prevodi kao "boca koju praznimo" stilizovana je tako da liči na reč "Covid".
Na ovu ideju došao sam tokom berbe. Bilo mi je potrebno nešto vremena da ostvarim ovu zamisao, ali ona je u osnovi veoma jednostavna, rekao je Plezentan, inače suvlasnik vinarije Domaine Jaulin-Plaisantin u kojoj se na 16 hektara uzgaja organski sertifikovana vinova loza u okviru apelacije Šinon u dolini Loare.
Na zadnjoj strani etikete dizajn je dodatno objašnjen optimističnim rečima: 2019 nije donela samo virus, već i dobru berbu.
Vino se trenutno prodaje i poklanja klijentima i poslovnim partnerima ove vinske kuće, ali je, zahvaljujući internetu, pojačano interesovanje za ovu etiketu. Plezentan priznaje da nije vičan u promovisanju vina preko društvenih mreža:
Gotovo da ne koristim društvene mreže, ali sada vidim da bih mogao da počnem, jer je to, čini se, obavezno, rekao je duhoviti vinar, koji navodi i da je veoma prijatno iznenađen reakcijama na fejsbuku.
Izvor i foto: vinoifino.rs