Aldi je prisutan u šest regiona na severu države: Trentino-Alto, Adiđe, Pijemont, Veneto, Emilija-Romanja i Furlanija-Julijska krajina. Zapošljava oko 2.000 radnika u administraciji, prodavnicama i logističkim centrima u Oppeanu i Landrianu. Od marta 2018. godine, kada je Aldi došao u Italiju, otvarao je u proseku tri prodavnice mesečno.
Italijansko tržište nam je trenutno prioritet, stalno ćemo ulagati u njega, rekao je direktor Michael Gscheidlinger. Dodao je kako je Aldi Italijanima uspešno predstavio koncept koji kombinuje kvalitet, svežinu, pristupačne cene i odgovornost prema životnoj sredini i društvu. Imamo prodavnice smeštene na strateškim lokacijama u severnoj Italiji, a njihove veličine se kreću između 600 i 1500 m2. Lanac nudi brojne SKU-ove sa sertifikatom Made in Italy, dodaje Gscheidlinger, koji će biti prisutan na otvaranju jubularnog 100. objekta u kraju Tortona u četvrtak.
Aldijeve prodavnice u Italiji su opremljene fotonaponskim panelima koji pokrivaju ukupno 24.000 kvadratnih metara (veličine 3,5 fudbalskih terena) i proizvode 3 miliona kilovat sati zelene energije, čime smanjuju emisiju CO2 za 1.758 tona.