Time je Grupa Podravka prvi put u svojoj istoriji dobila operativni plan poslovanja za trogodišnji period koji se temelji na prethodno usvojenom strateškom planu do 2025. godine, ističe se u saopštenju.
Trogodišnji plan prati smernice i ciljeve postavljene strategijom, detaljno razrađuje sve poslovne aktivnosti obe divizije Grupe Podravka - Prehrane i Farmaceutike - koje će biti sprovedene u obuhvaćenom periodu.
Sastavni deo tog plana čini trogodišnji plan investicija koji se odnosi na izgradnju novog logističko-distributivnog centra, jedne od najvećih kapitalnih investicija za idući period. Tako je Uprava Podravke, uz suglasnost NO, donela odluku o izboru poslovne zone Danica u Koprivnici kao lokacije na kojoj će se graditi novi logističko-distributivni centar (LDC).
Odabrana lokacija, kako se navodi u saopštenju, nalazi se u neposrednoj blizini Podravkinih fabrika i omogućava povezanost s postojećim izvoznim skladištem. Odlučeno je i da će taj logističko-distributivni centar biti polu-automatiziran, različitih temperaturnih režima i s predviđenih gotovo 67 hiljada paletnih mesta namenjenih gotovim proizvodima, sirovinama i ambalaži.
Inače, NO je usvojio i izveštaj o sprovođenju petogodišnjeg strateškog plana Grupe, donesenog u junu ove godine, izrazivši pritom zadovoljstvo dosad sprovedenim aktivnostima.
Prema strategiji poslovanja do 2025. godine, Grupa Podravka u sledećih pet godina namerava da uloži oko pet milijardi kuna u proizvodnju i logističku modernizaciju i digitalizaciju, marketing i akvizicije.
izvor: seebiz.eu
foto: Podravka