Najnovijom investicijom u vrednosti 33 miliona kuna, sufinansiranom 50% iz fondova EU-a putem javnog konkursa, Intersnack Adria nastavlja širenje i modernizaciju u svoje proizvodne kapacitete, stavljajući poseban naglasak na još učinkovitiju regionalnu distribuciju i povećanje domaće proizvodnje.
Skladištem gotovih proizvoda Intersnack Adria zaokružuje višegodišnji proces unapređivanja tvorničkog kompleksa u koji je uloženo gotovo 70 miliona kuna, a iz kompanije ističu da su u planu i dalja širenja te potpuna modernizacija proizvodnog pogona.
Investicijom u zgradu i opremu skladišta gotovih proizvoda ostvaren je sledeći korak naše strategije razvoja proizvodnog kompleksa u Hercegovcu, s ciljem što upešnije i kvalitetnije proizvodnje i snažnije regionalne prisutnosti i jačanja pozicije tržišnog lidera u segmentu slanih grickalica. Intersnack Adria poslednjih je godina dokazao da se fondovima EU-a koristimo brzo i učinkovito te da i više nego uspešno opravdavamo i održavamo status vodećeg hrvatskog proizvođača slanih grickalica od 100 odsto hrvatskog krompira, poručio je Ianko Krandarov, direktor Intersnacka Adria i Intersnacka Bugarska, te dodao kako je kompanija u 2021. ostvarila rast izvoza i prodaje na domaćem i inostranom tržištu kao i značajne pozitivne pomake u poslovnim rezultatima u odnosu na 2020.
Novo skladište gotovih proizvoda, kapaciteta više od 4700 paletnih mesta, opremljeno je najsauvremenijim sistemom WMS (Warehouse Management System), poštujući najnaprednije standarde čuvanja i dalje distribucije proizvoda koje potrošači na policama prepoznaju pod brendovima Čipi Čips, Chio, Chio Kroki Kroket, Chio Tip Top, Pom Bär i Nutline. U skladištu će od sada biti skladišteni svi gotovi proizvodi za hrvatsko, ali i regionalno tržište. Iz kompanije ističu kako su upravo takve investicije važan preduslov za dalje širenje na tržištima regiona, a donose i veliku korist lokalnoj zajednici.
Najpoznatiji brendovi u portfoliju kompanije su Čipi Čips, Chio, Chio Kroki Kroket, Chio Tip Top, Pom Bär i Nutline.