CITY market sa novim i moderno uređenim prostorom osmišljen je za svakodnevnu brzu kupovinu, u kojoj se mogu zadovoljiti dnevne potrebe potrošača za istom. Otvaranja su krenula 18. februara i do 4. aprila marketi CITY biće dostupni potrošačima na šest lokacija u Beogradu, dok se do kraja godine očekuje otvaranje još 20 objekata.
Koncept CITY marketa je jednostavan: uvek sveže voće i povrće, pakovano meso, raznovrsna peciva i hlebovi koji se peku u okviru pekare u samom marketu, kao i brza kupovina potrebnih namirnica, navodi se u saopštenju kompanije.
CITY market se razlikuje od ostalih po izboru asortimana i dostupnosti istog. Ukoliko je potrošačima važno da obave brzu kupovinu, a ujedno i kupe sve što im je potrebno za taj dan, CITY nudi brza rešenja. Na primer, sveža peciva za doručak, već spremno meso za termičku obradu za ručak ili veliki izbor polugotovih jela, voća i povrća. Asortiman u CITY marketima je podređen baš tim potrebama. Sve je sveže, pažljivo birano i brzo dostupno. Svojim sadržajem predstavlja urbano gradsko mesto za kupovinu koje prati potrebe potrošača, poručuju u saopštenju.
Kako kažu, stečeno iskustvo im pomaže da dodatno razviju ovaj tip marketa i prilagode ga potrebama potrošača.
Domaća Trgovina nastavlja sa modernizacijom prodajne mreže, unapređuje rad u delu usluga i pristupa modernom načinu poslovanja u trgovini, a sve u cilju pravovremenog odgovora na potrebe tržišta. Kao društveno odgovorna kompanija, a u cilju smanjenja korišćenja plastičnih kesa i očuvanja našeg životnog prostora, tokom otvaranja potrošačima promovišemo platnene cegere. Pozivamo kupce da posete naše CITY markete jer ih očekuju i dodatne cenovne povoljnosti, kao i mnoge promotivne aktivnosti, zaključuju iz Domaće Trgovine.
izvor: InStore
foto: Domaća trgovina/Aroma marketi Linkedin