Summi1
Summit2

STIHL u akciji ozelenjavanja gradskih površina

ODRŽIVOST

Podrška

16.03.2022

Kompanija je juče, u saradnji sa JKP „Zelenilo Beograd“, zasadila 96 sadnica kedra u parku „Ušće“, u Novom Beogradu... 

Kako se navodi u saopštenju, ovaj broj od 96 sadnica simbolizuje broj godina postojanja kompanije, koja je jedan od vodećih svetskih proizvođača motornih testera i uređaja za poljoprivredu, šumarstvo, hortikulturu, kao i građevinsku industriju.

Akciju ozelenjavanja gradskih površina smo započeli prošle godine, kada smo proslavljali 95. rođendan kompanije, tada smo zasadili 95 stabala javora u Brodarskoj ulici, u parku između mosta Gazela i Starog savskog mosta. Ove i narednih godina nastavljamo našu, sada već tradicionalnu akciju sa našim partnerima JKP „Zelenilo Beograd“ i danas smo zasadili 96 stabala kedra, čime ćemo pomoći u očuvanju životne sredine i podići kvalitet zelene infrastrukture u gradu što je još jedan vid podrške našem okruženju. Naši proizvodi pomažu ljudima tokom rada u prirodi i nezi zelenih površina, što smo i danas pokazali, rekla je Dijana Peškir, direktor kompanije STIHL za tržišta Srbije i Crne Gore.

STIHL podržava lokalne, regionalne i globalne inicijative za zaštitu životne sredine i prirodnih resursa. Zaposleni u STIHL-u su aktivni u svim zemljama u kojima kompanija posluje i uključeni su u lokalne kooperativne poduhvate i projekte za negu i održavanje ekološki vrednih parkova, bašta i šuma. Osim toga, STIHL podržava međunarodne ekološke organizacije i projekte.

U ime JKP „Zelenilo-Beograd“ i u svoje lično ime želim da čestitam 96. rođendan kompaniji STIHL i da im se zahvalim što, sada već tradicionalno, svoj rođendan obeležavaju sadnjom stabala na javnim zelenim površinama u Gradu. Ovom aktivnošću su pokazali da su društveno odgovorna kompanija koja, osim uspešnog poslovanja brine i o životnoj sredini, izjavila je Nataša Šišaković, izvršni direktor za operativne poslove JKP „Zelenilo-Beograd“.

I na ovaj način STIHL podseća na ogroman značaj zelenih površina u cilju kvalitetnijeg života u gradskim sredinama. U eri urbanizacije, posebno je važno negovati i održavati zelene površine kao što su parkovi i bašte. Oni služe kao „zelena pluća“ gradova, pružaju stanovnicima prirodno okruženje za rekreaciju i pomažu u smanjenju ugljen-dioksida, jednog od glavnih uzroka globalnog zagrevanja. 

Biljke koje su dobro orezane kasnije vezuju još više CO2. STIHL proizvodi daju važan doprinos očuvanju prirode, poručuju iz kommpanije.

O kompaniji STIHL
Od osnivanja, kompanija STIHL koristi revolucionarnu tehnologiju i inovativne ideje. U istoriji od 96 godina poslovanja, vrhunska tehnologija i kvalitet su postali sinonim za brend STIHL. U više od 160 zemalja, STIHL proizvodi pomažu ljudima u radu sa prirodom i u prirodi - to je dovelo brend na 1. mesto proizvođača motornih testera širom sveta. Prodajnu mrežu STIHL grupe čini 41 kompanija, oko 120 uvoznika i više od 54.000 ovlašćenih prodajnih mesta u više od 160 zemalja. 

Izvor: InStore
Foto: STIHL