Kupovinom profesionalne opreme za podršku narodnih kuhinja u 8 opština Srbije, Lidl pomaže obezbeđivanju kuvanog obroka za korisnike Crvenog krsta Srbije.
Kompanija Lidl Srbija je sa ciljem da pruži podršku Programu narodih kuhinja i učini njihovu uslugu boljom, donirala lokalnim organizacijama Crvenog krsta opremu koja im je bila potrebna - električne šporete, industrijske mašine za mlevenje mesa i ljuštenje krompira, ističe se u saopštenju.
Ovom prilikom je 8 narodnih kuhinja u opštinama širom Srbije, i to Vladičin Han, Užice, Sjenica, Doljevac, Majdanpek, Lučani, Blace i Smederevska Palanka dobilo bolje uslove za pripremanje toplih obroka za one kojima je to najpotrebnije.
Naša podrška Programu narodnih kuhinja Crvenog krsta Srbije, koja podrazumeva donaciju robe i opreme za pripremu hrane, znači da će svakoga dana preko 2.500 korisnika u ovih 8 opština imati kvalitetniji obrok. Raduje nas ovaj rezultat i zahvaljujemo se još jednom našim potrošačima što su se odazvali i učinili ovu humanitarnu akciju uspešnom, istakla je Jasmina Šrndić, Korporativne komunikacije Lidl Srbija.
Po drugi put u poslednje tri godine Crveni krst Srbije u saradnji sa kompanijom Lidl, kroz akciju „Mala dela su velika stvar“, pruža pomoć najugroženijem sugrađanima. Posebnu zahvalnost upućujemo građanima koji su se uključili u akciju kupovinom nekog od preporučenih proizvoda. Na ovaj način smo zajedno olakšali život najranjivijima među nama - porodicama koje često nisu u mogućnosti da podmire osnovne životne potrebe. Našu zahvalnost, u ime onih kojima je ova pomoć i namenjena, iskazujemo kompaniji Lidl koja je značajnom novčanom donacijom obezbedila opremu za 8 narodnih kuhinja Crvenog krsta Srbije. Verujemo da će ovaj primer društveno odgovorne kompanije podstaći i druge da na svoj način osmisle slične akcije i time daju doprinos zajednici. Crveni krst Srbije je uvek spreman da se uključi u ovakve akcije, izjavila je Jelena Radojičić, Stručni saradnik za socijalnu delatnost Crvenog krsta Srbije.
Humanitarnom akcijom "Mala dela su velika stvar", koja se sprovodi po drugi put, kompanija Lidl Srbija još jednom je podsetila na važnost solidarnosti i brige o drugima. Vođena svojim motom "Za bolje sutra, ova društveno odgovorna kompanija nastoji da čini pozitivne promene u zajednici u kojoj posluje, te će nastaviti da osluškuje potrebe iste kako bi pomogla onima kojima je pomoć neophodna, zaključuje se u saopštenju Lidla.
izvor: InStore
foto: Lidl Srbija