Otvaranje ovih prodajnih mesta omogućiće kompaniji da ponudi veći broj proizvoda online, kao i da poboljša efikasnost i kvalitet izbora porudžbine uz smanjenje operativnih troškova.
Lansiranjem ovih objekata u Sankt Peterburgu poboljšaćemo brzinu i kvalitet montaže, kao i povećati broj porudžbina i pružiti bolju korisničku uslugu. Zadovoljni smo radom već postojećih darkstore prodavnica otvorenih u Moskvi, gde većina narudžbina dolazi od naše vlastite Magnit Delivery usluge isporuke. Prodaja u ovim prodavnicama je u proseku 20% viša u odnosu na online prodaju u fizičkim prodavnicama, rekla je Ksenia Pushkarskaya, direktor operacija maloprodajnog lanca Magnit.
Magnit ukupno ima 22 darkstore radnje, dvadeset u Moskvi i dve u Sankt Peterburgu. Među vodećim proizvodima u glavnom gradu su mlečni proizvodi, povrće, voće, meso, namirnice, sirevi i bezalkoholna pića. Ove kategorije čine gotovo 60% potrošačke korpe kupaca u darkstore radnjama. Istovremeno, preferencije kupaca unutar kategorija razlikuju se od preferencija korisnika koji naručuju robu iz poznatih fizičkih trgovina. Tako kupci u darkstore prodavnicama češće kupuju dodatke ishrani, egzotično voće, pečurke i povrće.
Kada su u pitanju mlečni proizvodi, online se najviše kupuju jogurt, vurda i pavlaka, dok u dostavama fizičkih prodavnica dominiraju kefir, kisela pavlaka i sir.
Ukupni online promet robe Magnita u 2021. godini iznosio je 11.2 milijarde rubalja. U četvrtom kvartalu 2021. prosečni broj narudžbina dnevno iznosio je oko 62.000, dok je 30. decembra 2021. Magnit primio više od 100.000 porudžbina.
Izvor: retail.ru
Foto: Magnit