Pored toga što će Ćupričani dobiti priliku da u svom gradu uživaju u najboljem odnosu cene i kvaliteta, ovo otvaranje Lidlu donosi dostizanje dve važne brojke u razvoju maloprodajne mreže u Srbiji: 60. prodavnicu u 35 gradova.
I ovog puta, glavne radove na izgradnji prve Lidl prodavnice u Ćupriji izvodila je srpska firma, zajedno sa još oko 20 domaćih podizvođača. Osim toga, kompanija Lidl Srbija je u znak podrške lokalnoj zajednici rešila da doprinese i boljitku kvaliteta života stanovnika Ćuprije, te je učestvovala u rekonstrukciji ulice ispred prve Lidl prodavnice u ovom gradu, sprovođenjem asfaltiranja i izgradnjom trotoara.
Daćemo sve od sebe da zaslužimo poverenje sugrađana i sa prijatnim uzbuđenjem iščekujemo otvaranje. U toku su finalne pripreme, pakovanje robe i edukacije – i brojimo sitno do dana kada ćemo po prvi put susresti potrošače na ovom mestu, uvereni da će nam se, zbog ponude, cena i ljubaznosti, stalno vraćati, izjavio je Goran Grujić, rukovodilac Lidl prodavnice u Ćupriji.
Lidl će povodom otvaranja nove prodavnice obezbediti specijalne akcije sa popustima i do 40%, a na policama prve Lidl prodavnice u Ćupriji naći će se više od 1.800 proizvoda. Celokupan asortiman koji se može naći na rafovima, prilagođen je potrebama i željama potrošača, ističu iz kompanije.
Lidl Srbija je povodom otvaranja pripremila i posebno iznenađenje za novorođene bebe i njihove mame u Ćupriji – "Bebinu čarobnu kutiju". U okviru projekta "Taši-taši", koja se realizuje u saradnji sa kompanijom Apello, sve mame iz Ćuprije, čije se bebe rode nedelju dana od dana otvaranja Lidl prodavnice, u porodilištu Opšte bolnice Ćuprija, dobiće kutiju visokokvalitetnih proizvoda za negu kože Lidl brendova Cien, Lupilu i Siempre.
izvor: InStore
foto: Lidl Srbija