Sve Aldijeve sadašnje prodavnica, kojih ima 140, nalaze se u severnoj Italiji, odnosno u regionima Pijemont, Lombardija, Veneto, Trentino-Alto Adiđe, Friuli Venecija Đulija i Emilija-Romanja, gde živi oko 30 miliona Italijana.
Severna Italija će i dalje biti fokus daljeg rasta, iako nije isključena buduća ekspanzija na centralnu i južnu Italiju.
Aldijev uspeh među italijanskim potrošačima potvrdilo je i nacionalno udruženje potrošača Altroconsumo, koje je kompaniji dodelilo dve nagrade - najjeftiniji diskonter 2021. i preferirani diskonter potrošača 2022. godine.
Aldijeva strategija za Italiju takođe uključuje snažan fokus na održivost, čineći energetsku efikasnost jednim od stubova njene ekološke strategije.
Sertifikovana prema ISO 50001 od 2019. godine, kompanija je instalirala 87 fotonaponskih sistema na svojim prodajnim mestima, koji su od proizveli više od 7,56 miliona kWh energije, izbegavajući emisiju više od 4.000 tona CO2.
Primenom inovativnih tehnologija kao što su LED osvetljenje i najsavremeniji frižideri, Aldi je smanjio potrošnju energije u svojim prodavnicama za 6,5% od marta 2018. godine.
Prošle godine, trgovac je otvorio svoju prvu CO2 neutralnu prodavnicu, u Moniga del Garda (Breša), zasnovanu na novom prototipu konstrukcije i sa najvišim nivoom energetske efikasnosti.
Koncept prodavnice, koji ima 15% manju potrošnju energije od prosečne maloprodaje, biće repliciran 2022. i 2023. na drugim lokacijama.
izvor: esmmagazine
foto: unsplash/Marques Thomas