Obroci ponuđeni u servisu će se fokusirati na sveže pripremljenu hranu, uzimajući u obzir lične prehrambene potrebe potrošača.
Trgovac je opisao uslugu kao novi korak na rastućem tržištu usluga ishrane i dostave na kućnu adresu.
S ciljem da bolja hrana bude dostupna svima, usluga nudi ukusne, zdrave namirnice za ljude kojima je teško da kupuju ili kuvaju, kao i za kupce koji traže udobnost.
Kao deo usluge, kupci svake nedelje mogu naručiti sveže obroke koje je potrebno samo podgrejati pre jela. Hrana se dostavlja kućama kupaca određenog dana i od strane redovnog dostavljača.
Namirnice se mogu prilagoditi individualnim navikama u ishrani i potrebama ishrane, kao što su opcije sa malo soli, bez glutena i vegetarijanske opcije, a veličina porcija se može prilagoditi.
Svi mi volimo da se osećamo dobro u vezi sa sobom. Dobar, raznovrstan obrok je osnova za svakodnevno uživanje u životu, i za mlade i za stare, rekao je Marit van Egmond, CEO Albert Heijna.
U doglednoj budućnosti, Albert Heijn će nastaviti da se fokusira na rast Maaltijd Thuis, prema pojedincima kao i institucijama, koje takođe sve više traže rešenja za obrok.
Lansiranje nove usluge dostave prati proširenje isporuke namirnica u poslednjih nekoliko godina, i u Holandiji i Belgiji.
izvor: esmmagazine
foto: Albert Heijn