Summi1
Summit2

Coca-Cola HBC Srbija organizovala prvu Coke Academy za vlasnike malih trgovinskih radnji

EDUKACIJE

Srbija

23.06.2022

Kompanija Coca-Cola HBC Srbija pokrenula je projekat Coke Academy - trodnevnu edukaciju namenjenu vlasnicima i menadžerima malih trgovinskih radnji, koja je u fokus stavila unapređenje njihovog poslovanja.

Tokom tri dana, predstavnici malih trgovinskih radnji sticali su od zaposlenih u kompaniji Coca-Cola HBC Srbija, ali i eksternih predavača, znanja iz važnih tema: upravljanje kategorijama, upravljanje rastom prihoda, savremene tehnike i digitalni alati za unapređenje prodaje i biznisa, kao i načini za motivaciju i zadržavanje zaposlenih.  

Partneri se prepoznaju prema tome koliki su oslonac jedni drugima, u dobrim ili manje dobrim vremenima. Kroz godine saradnje naučili smo mnogo od svojih partnera, a sada, u ovim izazovnim vremenima, želimo da svoje znanje i iskustvo podelimo, svesni da je put uspeha lakši ako delujemo zajedno, kroz snažne inicijative, dijalog i poverenje. Coke Akademy je prilika da razgovaramo o izazovima sa kojima se svi bez izuzetaka suočavamo, ali i o najboljim odgovorima koje možemo da damo, bogatiji za novo iskustvo, potencijalno rešenje i na kraju dana, bogatiji za još čvršće partnerstvo, poručio je Svetoslav Atanasov, generalni direktor Coca-Cola HBC Srbija i Crna Gora. 

U zabavnoj atmoferi, uz ispijanje koktela i obilazak punionice, kroz niz predavanja, panel diskusiju i edukaciju internih i eksternih stručnjaka, oko 50 predstavnika malih trgovina dobili su važne odgovore kako da poboljšaju svoj biznis i adekvatno i efikasno reaguju na poslovne izazove. 

Negovanje partnerskih odnosa i ostvarivanje zajedničkog rasta na tržištu treba da bude strateški prioritet odgovornih kompanija. Upravo je deljenje znanja i iskustva koje smo dobili kroz Coke Academy za nas šansa da unapredimo i oporavimo poslovanje, ali i damo snažan doprinos privrednom razvoju u celini. Poverenje u poslu je ključno, a Coca-Cola HBC Srbija upravo na ovaj način pokazuje koliko pažnje poklanja svojim partnerima, što ohrabruje i motiviše, kazala je Dijana Đokić Nikolajević, vlasnica T.R. TRIOKS D.N. iz Požarevca.

Mali poslovni kolektivi nemaju dovoljno iskustva, znanja i finansijskih resursa kako bi sproveli istraživanja koje nam je Coca-Cola HBC Srbija predstavila. Podaci koje smo od njih dobili su od suštinske važnosti za rast malih trgovina, a na nama je da ih implementiramo u skladu sa svojim poslovnim okruženjem i prilikama, izjavio je Dimitar Cvetanović, rukovodilac nabavke trgovine na malo Leon iz Vranja.

Tokom trodnevne edukacije, organizovana je i panel diskusija pod nazivom "Trenutna ekonomska kriza i uticaj na mala i srednja preduzeća”. Tom prilikom, predstavnici Privredne komore Srbije, trgovinskih lanaca Vero, Medius i Domaća trgovina, kao i predstavnici kompanija Coca-Cola HBC Srbija i Bambi, razmenili su svoja iskustva o uslovima poslovanja malih i srednjih preduzeća u otežanim tržišnim uslovima, ali i podelili savete kako prilagoditi biznise novim okolnostima.

izvor: InStore
foto: Dejan Đurđević