Trenutno se mreža maloprodaje sastoji od 700 prodavnica u Italiji, a diskonter nastoji da dostigne 1.000 prodavnica do 2030.
Deo investicije biće iskorišćen za proširenje logističke mreže maloprodaje, uz izgradnju novih skladišnih objekata u Lombardiji i Siciliji, pored jednog već u izgradnji na Sardiniji.
Najavljene investicije će rezultirati otvaranjem više od 6.000 novih radnih mesta do 2024. godine, rekao je trgovac.
Prošle godine, italijanski dobavljači kompanije izvezli su 2 milijarde evra proizvoda na druga tržišta Lidla, od čega je voće i povrće iznosilo više od 550 miliona evra.
Zapravo, samo Lidl čini 10% ukupne vrednosti izvoza italijanskog voća i povrća.
Prema rečima Massimiliana Silvestrija, CEO-a, Lidl Italia je takođe visoko fokusiran na održivost, značajno smanjujući upotrebu plastike za pakovanje privatnih robnih marki, koristeći samo energiju iz obnovljivih izvora i instalirajući fotonaponske panele u 40% svojih prodavnica, koje snabdevaju 50% energetskih potreba prodavnica.
Grupa je takođe posvećena smanjenju emisija za 48% do 2030. godine i ima vozni park koji se sastoji od 40% vozila na biometan ili tečni gas i dva električna vozila.
Trgovac planira da nastavi da širi svoj vozni park zelenih kamiona (do danas 30% vozila pokreću održiva goriva), kao i da smanji ugljenični otisak u svojim prodavnicama i logističkim objektima.
Lidl Italia je takođe predstavio rezultate studije koja je pokazala da je 2020. godine kompanija proizvela ukupan uticaj na italijanski BDP od oko 3,5 milijardi evra.
izvor: esmmagazine
foto: Lidl Italia