Do sada je M-Check korišćen za procenu dobrobiti životinja i klimatske kompatibilnosti, napominje trgovac.
M-Check pruža informacije o održivosti proizvoda, uključujući svih 250 Migros SKU-ova robne marke, omogućavajući kupcima da kupuju održivije.
Proizvodi se proveravaju i procenjuju prema različitim kriterijumima održivosti na skali od jedan do pet.
Ako proizvod dobije ocenu pet zvezdica, smatra se da je odličan u smislu održivosti. Međutim, ako mu se dodeli samo jedna zvezdica, ima još dosta prostora za napredak.
Od sada će se održivost pakovanja proizvoda procenjivati na osnovu faktora kao što su materijal, težina i ciklus pakovanja (procenat recikliranog materijala i reciklaže nakon upotrebe).
M-Check parametri su razvijeni zajedno sa spoljnim partnerima, uključujući carbotech AG i Empa (Federalna laboratorija za ispitivanje i istraživanje materijala).
Nezavisni partneri treće strane, kao što je firma za procenu životnog ciklusa Treeze za klimu i Škola za poljoprivredne, šumarske i prehrambene nauke Univerziteta u Bernu (HAFL) za dobrobit životinja, garantuju za procene.
Migros očekuje da će do kraja 2022. godine procena pakovanja biti dostupna za više od 300 SKU.
Švajcarska grupa je prijavila rast u svom osnovnom maloprodajnom poslovanju tokom cele 2021. godine, a njeni segmenti pogodnosti, popusti i zdravlje su najveći pokretači rasta.
izvor: esmmagazine
foto: Migros