Luka u Šangaju, među 20 najvećih luka, imaće najveći kapacitet propusnosti 2022. godine, navodi se u prognozi, a prenosi China Science Daily i dodaje da većina kineskih kontejnerskih luka ima rastuću potražnju za brodskim uslugama, uključujući luku Ningbo-Džoušan, kao i luke u Ćingdaou i Tijenđinu.
Na transportnu količinu kontejnera utiču mnogi faktori. U poređenju sa regresionim analizama i ekonometrijskim modelima, istraživači su posmatrali globalne luke kao celinu, uzimajući u obzir globalnu ekonomiju, trgovinske situacije i razvoj brodarske industrije, rekao je Vang Šoujang, direktor Centra za prognostičke nauke pri Kineskoj akademiji nauka.
Iako se globalna industrija kontejnerskog transporta usporila 2022. godine, kineski kontejnerski transport ostaje kao osnova za stabilan globalni razvoj, rekao je Sje Gang, profesor Kineske akademije nauka.
izvor: ekapija
foto: unsplash/CHUTTERSNAP