Summi1
Summit2

Poljska: Carrefour proširuje svoju InPost Fresh uslugu

AKTUELNO

Svet

02.08.2022

Carrefour Polska je objavio da proširuje svoju InPost Fresh uslugu na grad Šlesku, nakon što je pokrenuo aplikaciju u Varšoviji i Krakoviji.

Aplikacija omogućava kupcima da naruče sveže proizvode od trgovca, koji će biti dostavljeni na njihovu kućnu adresu.

U narednim mesecima, trgovac planira da proširi uslugu na Katovice, Sosnoviec, Czeladz i Misłovice.

Širenje usluge InPost Fresh za Carrefour korisnike u više gradova nas dovodi još bliže ostvarenju ambicioznog cilja utrostručenja GMV odnosa koji Carrefour grupa ima postavljen za svoje poslovanje e-trgovine – cilj je da dostigne 10 milijardi evra 2026. Partnerstvo sa InPostom u oblasti m-trgovine omogućava nam ne samo da značajno povećamo domet naše ponude za kupovinu namirnica na mreži, već i da značajno ubrzamo vreme izvršenja i isporuke do krajnjeg kupca, rekao je Marek Garus, direktor operacija i razvoja e-trgovine u Carrefour Polska.

Aplikacija In Post nudi skoro 11.000 SKU-a iz Carrefour hipermarketa i supermarketa, uključujući voće i povrće, pekarske proizvode, meso ili ribu, kao i gotova jela, potrepštine za kućne ljubimce i proizvode za čišćenje, između ostalog.

Usluga InPost Fresh je izuzetno popularna u tri najveća grada u Poljskoj gde je do sada dostupna. Ne čudi nas što i kupci u više gradova žele da mogu da koriste ovaj izuzetno zgodan oblik kupovine. Zato smo odlučili da proširimo njegov doseg na više gradova, kaže Rafal Brzoska, osnivač i CEO InPosta.

Sakupljanje i isporuku proizvoda obavljaju obučeni stručnjaci iz Carrefour Polska i InPosta.

Kupci takođe imaju pristup širokom spektru proizvoda iz sertifikovanog BIO asortimana, kao i proizvoda iz asortimana privatne robne marke Carrefour Polska.

Da bi počeli da koriste uslugu, korisnici moraju da se registruju u aplikaciji InPost Fresh.

Aplikacija takođe sadrži promocije za odabrane proizvode iz Carrefoura, a kupci takođe mogu zakazati isporuke sledećeg dana na naznačenu adresu.

izvor: esmmagazine
foto: Carrefour Polska