Nove funkcije uključuju „Presto a casa“, sa dostavom na kućnu adresu u roku od tri sata od naručivanja za kupovinu putem namenske aplikacije. Dostava namirnica je dostupna samo u oblastima navedenim u aplikaciji i u vremenskom terminu koji odredi kupac.
Kupci sa invaliditetom mogu koristiti besplatnu uslugu dostave.
U okviru svojih letnjih promocija, Esselunga nudi dostavu na kućnu adresu u primorskim opštinama u Liguriji, Toskani i Emiliji-Romanji za 2,90 evra, za porudžbine preko 110 evra.
Trgovac takođe testira novu uslugu brze trgovine sa Deliveroo Hop, za kupovinu u laEsse prodavnicama u oblasti Milana, pored postojeće usluge Click and Go, u okviru koje kupci mogu preuzeti porudžbinu u prodavnicama.
Takođe, Esselunga se kladi na namenske gastronomske usluge za B2B klijente, u rasponu od predjela do glavnog jela i deserta.
U ponudi su usluge korporativnog keteringa zaposlenima koji dan ranije naručuju svoje ručkove putem aplikacije, a hranu dobijaju u rashladnom ormariću ili automatu.
Esselunga priprema hranu u svojim pogonima u Limito di Pioltello, Biandrate i Parmi, i koristi svoj vozni park za dostavu kutija za ručak.
U julu je italijanski lanac supermarketa objavio svoj treći izveštaj o održivosti, pod nazivom Abbiamo a cuore il futuro (Mi brinemo za budućnost).
izvor: esmmagazine
foto: Esselunga