U novom modernom ambijentu na postojećih više od 1.000 kvadratnih metara prodajne površine dodatno je proširen i prilagođen asortiman s posebnim naglaskom na odele zdrave hrane, mesare i ribarnice, gastra, delikatesa, poslastičarnice i kozmetike.
Svakim danom kupcima će kvalitetnu i brzu uslugu obezbeđivati 36 zaposlenih, a kako bi se omogućila još brža i jednostavnija usluga plaćanja u skladu sa aktuelnim trendovima uvedene su samouslužne Tik – Tak blagajne za kartično plaćanje i unapređena usluga kartičnog plaćanja na klasičnim kasama.
Preuređenje prodavnice prati i novi vizuelni identitet pod nazivom "Konzum Sarajka", nazvan po nekadašnjoj poznatoj Robnoj kući "Sarajka", koja je godinama bila jedan od značajnih simbola Sarajeva, a nalazila se na mestu današnjeg BBI Centra.
Sećanje na vreme kada je Robna kuća "Sarajka" bila jedno od glavnih odredišta za kupovinu u Sarajevu budi pozitivne i drage emocije kod Sarajlija, te smo želeli da na ovoj lokaciji i dalje imamo poveznicu koja evocira najlepše uspomene kod naših kupaca iz Sarajeva, a ujedno i da kupcima iz drugih bh. gradova i stranim turistima ovo mesto bude prilika da čuju poneku zanimljivu anegdotu ili činjenicu iz prošlih vremena. Konzum Sarajka se nalazi na jednoj od najatraktivnijih lokacija u Sarajevu i vrlo je značajan objekat u našoj maloprodajnoj mreži, te smo se odlučili za njegovo potpuno renoviranje kako bismo kupcima ponudili još bolji i lepši ambijent koji će dodatno upotpuniti ugođaj kupovine. Želja nam je da od sada vaš i naš Konzum Sarajka svakim danom odiše karakterom i autentičnošću prave Sarajke… odvažne, moderne, dostojanstvene i snažne, izjavio je Haris Arnautović, rukovodilac Službe marketinga Konzuma.