Summi1
Summit2

SAD: Doritos pozvao fanove da otkriju svet trouglova

AKTUELNO

Svet

25.08.2022

Kompanija je pokrenula novu promotivnu kampanju u okviru koje je pozvala fanove da podele na internetu slike na kojima se vidi trougao, koji tradicionalno podseća na ovu grickalicu.

Bez obzira na to da li je trougao oštar, tup ili blago iskrivljen, fanovi američkog brenda grickalica imaće priliku da učestvuju u nagradnoj igri koja se odvija širom Sjedinjenih američkih država.

Kao deo ove promocije, kompanija je predstavila i Snapchat filter i nedeljne Tiktok izazove u kojima fanovi mogu da učestvuju i osvoje nagrade koje je kompanija obezbedila u saradnji sa gigantima kao što su Xbox, Guess i Vivid Seats. Pored ovih nagrada, fanovi će imati priliku da osvoje i nagradni džekpot od 15.000 dolara.

Fanovi ovog brenda takođe će imati priliku da osvoje posebne nagrade u okviru popularne video igre "Fortnite" u kojoj će moći da pronađu trouglove i posebno kreirana mesta u igrici specijalno za ovu kampanju kompanije Doritos.

Potrošači žele da se vrate interakcijama sa brendovima koje su bile popularne pre pandemije, međutim, veoma je važan i virtuelni kontakt sa kupcima, naglasila je kompanija u saopštenju za javnost.

Pored toga, kompanija se takođe udružila sa reperom Offset iz grupe Migos kako bi uključili trouglove u okviru MTV Video Music Awards nagrada 28. avgusta. 

Izvor: Marketing Dive

Foto: Doritos