Projekat remodeliranja ima za cilj da pruži novije i potpunije iskustvo kupovine, kako bi se zadovoljile nove potrebe potrošača.
Projekat je deo šireg procesa koji obuhvata obnavljanje ponude brenda, uvođenje novih, modernih i funkcionalnih hipermarketa i jačanje blizine mreže maloprodaje.
Prodavnica Carrefour Iper Turati-Bramante ima novi izgled, sa svetlijim bojama i prostranijim rasporedom prolaza.
Jedna od novih usluga je i mogućnost ulaska u radnju u pratnji četvoronožnih prijatelja, zahvaljujući prisustvu specijalnih kolica.
Prvi put otvoren 1986. godine, hipermarket se prostire na površini od 3.000 kvadratnih metara i nudi asortiman od 24.000 proizvoda sa posebnim naglaskom na lokalne proizvode.
Ponuda svežih proizvoda se kreće od voća i povrća, sireva i narezaka, do mesare i sveže testenine, dok ponuda upakovanih proizvoda ima preko 500 proizvoda.
Još jedna novina je postavljanje eko-kompaktora za sakupljanje i reciklažu plastičnih flaša van radnje.
Projekat rekonstrukcije Carrefourovih hipermarketa će kasnije biti proširen i na druge italijanske gradove.
izvor: esmmagazine
foto: Carrefour