Summi1
Summi1

9. FMCG SUMMIT BEOGRAD: Cenovna politika uz pomoć BI alata - najbolje prakse iz Evrope i SAD-a

Centralno okupljanje FMCG sektora

Srbija

07.09.2022.

FMCG SUMMIT, pod pokroviteljstvom vodećih trgovačkih lanaca u zemlji, na jednom mestu okuplja kompletan sektor robe široke potrošnje i širok spektar pratećih industrija.

9. FMCG SUMMIT BEOGRAD  | 25. OKTOBAR 2022 | Hyatt Regency Belgrade

www.fmcg-summit.rs

 
 
CENOVNA POLITIKA TRGOVACA & PROIZVOĐAČA


Cenovna politika uz pomoć veštačke inteligencije:
Zašto je ključno da imate kontrolu nad svojom cenovnom politikom?

najbolje prakse iz Evrope i SAD-a

Petr Kriklan
retail vertical leader
NielsenIQ



Šta ćemo čuti?

Kada pričamo o maloprodajnim cenama, ne radi se više samo o praćenju cena glavnih konkurenata i osnovnim pravilima o određivanju cena, posebno u ovom periodu burne inflacije. Ključno je da odgovornost za cene u potpunosti preuzmemo u svoje ruke i iskoristimo postojanje naprednih metoda i alata za obradu podataka, koji omogućavaju pojednostavljenje i automatizaciju procesa odlučivanja o cenama.

Napredni uvidi u cene pomažu u prilagođavanju strategije cena, a alati za upravljanje cenama kontinuirano ih optimizuju ka realnim rezultatima.


NielsenIQ

NielsenIQ je jedan od lidera u industriji globalnih merenja i analitike podataka i izvor od najvećeg poverenja za maloprodaju i informisanje potrošača. Trgovcima, proizvođačima i partnerima dostavljaju analizu tržišta kroz sveobuhvatne skupove podataka i snažan uvid.

Početkom jula 2022, NielsenIQ i GfK SE (GfK), dva vodeća igrača u globalnim informacionim uslugama, objavili su definitivan sporazum kroz koji kompanije planiraju da se udruže, stvarajući nove mogućnosti u industriji merenja potrošača i maloprodaje.

Ovo udruživanje je pokrenuto pomoću tehnologije oblaka, koja će spojiti komplementarne podatke i sredstva za analitiku kako bi pružila sveobuhvatan pregled potrošnje kupaca kroz ukupno čitanje prodavnice, omogućavajući klijentima da predvide trendove i brže reaguju na potrebe i očekivanja potrošača.

GfK ima vodeću poziciju u tehnologiji i trajnim proizvodima u 67 zemalja, a sada se to kombinuje sa vodećom pozicijom NielsenIQ-a u merenju robe široke potrošnje u 90 zemalja.


INFO ZA UČESNIKE

EARLY BIRD - ranom prijavom do 10. oktobra ostvarujete 20% popusta!
Informacije i prijave na zvaničnoj stranici www.fmcg-summit.rs

#fmcgsummitbeograd2022