U dve prodavnice u Varšavi, mogu se videti roboti na poslu kako se voze kroz prodavnice sa Pepsi pićima i Lay's čipsom. Uređaji podržavaju prodaju i imaju za cilj da podstaknu interakciju.
Želimo da potrošačima učinimo iskustvo kupovine naših proizvoda zanimljivijim i izmamimo osmeh na lica potrošača, rekao je Mariusz Janiec, account menadžer PepsiCo Poland.
Roboti su potpuno bezbedni. Zahvaljujući specijalno dizajniranim senzorima, automatski se zaustavljaju kada se čovek približi ili kada se približi preprekama. Carrefour vidi robote kao zanimljiv alat za promociju novih proizvoda. Prednost je da ti proizvodi dolaze do kupca, a ne obrnuto. Dakle, roboti su zapravo samovozeći displeji koji privlače pažnju tokom kupovine.
PepsiCo i Carrefour veruju da će roboti u marketingu i prodaji dobiti popularnost u bliskoj budućnosti. Možda bi ove vrste robota mogle poslužiti i za davanje uputstava kupcima, anketiranje ili proveru dostupnosti proizvoda na policama.
izvor, foto: Carrefour Polska