Kreiran od strane dizajnerskog tima Starbucksa, redizajn ambalaže predstavlja jedinstvenu priču o poreklu ovih kafa.
U Starbucks-u imamo vrlo jedinstven i promišljen način dizajniranja pakovanja za kafe i želeli smo da se uverimo da se to odražava i na način na koji ih opisujemo. U zavisnosti od mešavine, načina pečenja i porekla kafe, postoje različiti ukusi koje povezujemo sa svakom od ovih posebnih kafa, rekao je Sergio Alvarez, direktor razvoja kafe i čajeva za Starbucks.
Alvarez je radio sa kreativnim studijem kompanije kako bi zajedno kreirali dizajn koji dočarava ukus i priču svake pojedinačne vrste kafe u Starbucks asortimanu.
Naš tim je koristio ručno izrađene ilustracije kako bi uneo toplinu i povezanost sa brendom u dizajn. Želeli smo da uključimo naše tradicionalne vrednosti u dizajn, ali i da budemo moderni, kako bismo mogli dalje da se razvijamo, dodao je Derek Shimizu, zamenik direktora kreativnog studija Sturbucks-a.
Izvor: Starbucks
Foto: Starbucks