Ovaj edukativni kviz i ove godine je održan na platformi Shtreber, a u njemu se okušalo više od 6000 učenika.
Kao motivatora imali su proslavljenog srpskog atletičara Emira Bekrića. Kako bi im pomogao da se što bolje pripreme za kviz, Emir je u pauzama između serija trčanja na 100 metara klincima na stadionu delio savete utemeljene na bogatom sportskom iskustvu. Specijalista za trke s preponama uputio ih je u tajne uspešnog preskakanja prepreka, kako onih na stazi, tako i onih koje nam najčešće stoje na putu ka zdravlju – nepravilna ishrana i nedostatak fizičke aktivnosti.
Veliko istraživanje koje je Nestlé sproveo početkom godine pokazuje da iako je za najveći procenat naših građana pravilna ishrana najznačajniji činilac zdravog života, 17 odsto anketiranih priznalo je da brzu hranu jede svaki dan ili nekoliko puta sedmično. Istraživanje je, takođe, pokazalo da mame i tate nerado uključuju decu u pripremu obroka, a to je dragocena prilika da se uz priče o vitaminima, proteinima i zdravim mastima postave temelji zdravog života.
ZdravoRastimo turnir znanja je jedna u nizu aktivnosti koje Nestlé organizuje kako bi kod dece probudio interesovanje za pravilnu ishranu i redovno bavljenje sportom. Školarci su tokom dve nedelje imali priliku da se zabave odgovarajući na pitanja, nauče nešto novo i osvoje vredne nagrade. Oni koji su pokazali najbolje znanje osvojili su kros trenažer, opremu za badminton, rančeve za planinarenje, prostirke za vežbanje.
Zadaci nisu bili teški, mada je bilo i trik pitanja koja su sigurno zahtevala malu konsultaciju sa roditeljima ili pretragu na internetu. To je dobro, jer su sve ovo životno važne teme o kojima stalno treba da se razgovara da bi se znanje utvrdilo. Veliki odziv školaraca pokazao je da nije teško pridobiti njihovu pažnju ako im se tema približi na prijemčiv način. Nestlé će i dalje biti podrška roditeljima i društvu u širenju znanja o pravilnoj ishrani i važnosti bavljenja sportom, rekla je Milica Milanović, menadžerka korporativnih poslova u kompaniji Nestlé.
Turnir je realizovan uz podršku Saveza za školski sport Srbije, platforme Shtreber, Ministarstva prosvete, nauke i tehnološkog razvoja i Ministarstva omladine i sporta. Deo je edukativnog programa ZdravoRastimo koji kompanija Nestlé u Srbiji sprovodi 11. godinu zaredom, s ciljem podizanja svesti roditelja i edukacije dece o razvijanju zdravih navika. Programom je do sada obuhvaćeno više od 120.000 osnovaca.
izvor: InStore
foto: Nestlé