Summi1
Summit2

Uspešno održan deveti i najposećeniji FMCG Summit Beograd do sada!

AKTUELNO

Srbija

26.10.2022

Konferencija, održana u hotelu Hyatt Regency Belgrade, na jednom mestu okupila je preko 500 učesnika iz sektora robe široke potrošnje i pratećih industrija.

Jednodnevna konferencija okupila je više od 500 predstavnika vodećih FMCG kompanija - trgovaca, proizvođača, distributera i širokog spektra pratećih industrija iz više od 10 zemalja.

U ime organizatora, prisutne je pozdravila Vojislava Pešić, business event director, i ukratko ih podsetila na izdanja i dosadašnje aktivnosti izdavačke kuće InB2B Media u čitavom regionu i najavila neke od budućih projekata. Konferenciju je zatim zvanično otvorio brending partner Ultraplanet.

Više od 20 partnera, sponzora i prijatelja projekta predstavilo je svoje proizvode i usluge u izložbenom prostoru ispred konferencijske sale i tokom programa.

Na 9. FMCG Summitu bilo je reči i o cenovnim politikama, analizama tržišta, liderstvu, kao i digitalnoj i vizuelnoj transformaciji trgovina širom sveta.

Među govornicima čija su predavanja učesnici imali prilike da slušaju u prvoj sesiji pronašli su se Siniša Raković, osnivač & CEO kompanije Hunch; Cosmin Dan, Market Research & Consumer Insights Expert, Euromonitor International; Marko Rizovski, direktor poslovnog razvoja, Mastercard; kao i Marc Ernest Garofani, generalni menadžer kompanije Super Vero Jumbo Srbija, koji je razgovarao sa Anom Filipović, glavnom i odgovornom urednicom InStore magazina.

Nakon Black’n’Easy pauze za kafu, govorili su Tomasz Stec i Michał Zimiński iz kompanije Simon-Kucher & Partners; Petr Kriklan, retail vertical leader, NielsenIQ; Emir Žunić, Head of AI/ML Department kompanije Info Studio, a na kraju sesije govorili su pobednici takmičenja studenata Ekonomskog fakulteta o maloprodajnoj sceni u Beogradu Branko Šujica, Ana Janić i Valentina Beković, kao i njihov profesor Prof. Goran Petković.

Treću sesiju otvorila je Jelena Knežević Vlahović predavanjem o liderstvu, za kojom je usledio Marko Naumov, retail vertical leader, NielsenIQ Bulgaria, koji se javio putem Zoom uključenja. Usledilo je predavanje sales manager-a za LNConsult, Petera Ekarta, a sesiju je zatvorio panel domaćih konditora koji je moderirao Milan Ćulibrk, glavni urednik NIN-a, a u kom učestovali Marko Njavro iz Atlantic Grupe, Bojan Knežević iz Jaffe i Mirjana Mihajlović Ćujić iz Pionira.

Četvrtvu i poslednju sesiju otvorio je Predrag Topić, Head of Business Development u kompaniji Things Solver.

Konferenciju je svojim predavanjem o vizuelnim transformacijama trgovina zatvorio retail futurolog Matthew Brown.

Uskoro više fotografija i utisaka....