Summi1
Summit2

Input predstavio kasu "Sezam" trgovcima iz regiona

AKTUELNO

Na licu mesta

28.10.2022

Nakon jučerašnjeg predstavljanja ove nove automatizovane samouslužne kase klijentima, partnerima i saradnicima kompanije, Input je danas predstavio istu regionalnim, ali i nekim domaćim trgovcima.

U sedištu firme, na adresi Autoput za Novi Sad 150b, za predstavnike trgovačkih lanaca održana je prezentacija o korišćenju samouslužnih kasa. Iz kompanije kažu da nisu potpuno samostalne, već da je potreban jedan operater na šest ovakvih kasa. Sistem rada je zasnovan na senzorima, koji u zavisnosti od visine na kojoj su postavljeni, mogu da obuhvate više od 35 kvadratnih metara, a maksimalan broj takvih senzora je devet. Na ovim kasama kupci sami skeniraju proizvode, a nakon plaćanja sistem čoveka prepoznaje kao račun i otvaraju se vrata za izlazak iz dela sa kasom.

Predstavljanje kase otvorio je Đorđe Nogoštić, jedan od osnivača kompanije Input, koji se tom prilikom zahvalio gostima na prisustvu i osvrnuo na dosadašnji rad kompanije. 

Rasli smo sa vama i sada je vreme da vam se odužimo i uzvratimo iskustvom koje smo skupili za ovih 12 godina, rekao je Nogoštić.

Nakon što je Ümit Dilek, direktor izvoza kompanije ITAB Group, predstavio nova tehnološka rešenja iz asortimana grupe, usledila je prezentacija Predraga Ćirovića, Direktora GfK Srbija i Hrvatska o potrebama potrošača i izlaženje u susret tim potrebama u periodu inflacije i nestabilnosti.

Kupci su postali sofisticiraniji i očekuju da kompanije na neki način svoje vrednosti približe njihovim. Način na koji kupci dolaze do proizvoda se promenio, kao i način na koji kupuju. Inflacija je počela toliko da jede ljudima platu da kupci svakog dana moraju da se zapitaju koliko će moći sa ovim novcem da kupe, zato je važno da trgovci razumeju potrebe potrošača i da se odnos između trgovaca i potrošača ne svede samo na cenu, rekao je Ćirović.

Na kraju, Darko Burdžić, iz odeljenja za marketing i razvoj, najavio je da će kompanija sledeće godine biti izlagač na Sajmu EuroShop u Dizeldorfu, koji će se održati krajem februara i početkom marta. Takođe, Input planira izgradnju novog magacinskog i kancelarijskog prostora na ukupnoj površini od 3.750 kvadratnih metara. 

Više o kompaniji Input d.o.o. možete pročitati klikom na link.

izvor: InStore
foto: Miodrag Todorović