Holandija: Albert Heijn proširio asortiman pristupačnih proizvoda

POSLOVANJE

PL

03.11.2022.

Holandski trgovac Albert Heijn proširio je svoj asortiman pristupačnih proizvoda sopstvenog brenda koji se nude u okviru kampanje Prijsfavorieten (Price Favourites), sa plavim palcem. Dodati proizvodi uključuju drogerijske proizvode, pića i stočnu hranu. Asortiman nudi više od 1600 artikala, od banana deterdženata.

Trgovac ima za cilj da u okviru kampanje ponudi dnevne namirnice i potrepštine po pristupačnim cenama.

Vidimo da kupci sve više obraćaju pažnju na cenu i da popularnost naših Prijsfavorietena enormno raste. U Albert Heijnu, smatramo da je važno da kupci mogu nastaviti da svakodnevno kupuju po pristupačnoj ceni i želimo da zajedno učinimo bolju hranu dostupnom za sve, rekao je Henk van Harn, direktor prodaje i nabavke u kompaniji Albert Heijn.

Kupci u Albert Heijnu takođe mogu da iskoriste dodatne bonus ponude svake nedelje. My Albert Heijn Premium kupci dobijaju još veći popust uz 'Bonus kutiju', dodao je trgovac.

Albert Heijn je takođe pokrenuo reklamu kako bi istakao asortiman svojom kampanjom Prijsfavorieten Parade.

Tokom kampanje, kupci mogu da iskoriste probni popust od 25% na određeni broj omiljenih artikala kako bi mogli da iskuse kvalitet na pristupačan način.
Aplikacija ah.nl i portal Allerhande trgovca nude kupcima obilje saveta i inspiracije za kuvanje ukusnih, lakih i zdravih obroka sa Prijsfavorieten proizvodima.

izvor, foto: Albert Heijn