Summi1
Summit2

Kantar: Lidl ostvario najveće povećanje tržišnog udela u Francuskoj

AKTUELNO

Svet

23.11.2022

Lidl je u oktobru prijavio povećanje tržišnog udela u Francuskoj za 0,3 procentna poena, na 8,3%, pokazuju novi podaci Kantara.

Podaci za period P11 (od 3. do 30. oktobra) pokazuju da je Aldi takođe imao jak mesec, povećavši svoj tržišni udeo za 0,2 procentna poena na 2,8%.

Groupement Les Mousquetaires, koja drži 16,7% francuskog tržišta prehrambenih proizvoda, dobila je 0,2 procentna poena.

Ostali trgovci koji su zabeležili marginalni rast su Groupement U, Carrefour i tržišni lider E.Leclerc, od kojih je svaki zabeležio porast tržišnog udela za 0,1 procentni poen, na 11,4%, 19,3% i 22%.

Ovo nije prvi put ove godine da je Lidl najuspešniji trgovac na francuskom tržištu. Još u leto, diskonter je zabeležio povećanje od 0,3 procentna poena u periodu od 11. jula do 7. avgusta.

U celom spektru prehrambenih proizvoda, domaćinstva su u tom periodu povećala potrošnju za 6,8 odsto u odnosu na isti mesec prethodne godine, jer su češće posećivala prodavnice i više trošila u prodavnici, rekao je Kantar.

Diskontni kanal je bio glavni korisnik ove povećane potrošnje, gde je došlo do povećanja tržišnog udela od 0,6 procentnih poena, dok su trgovci u blizini i onlajn trgovci porasli za 0,2 procentna poena.

Kanal supermarketa je bio stabilan, dok su hipermarketi pali za 1,1 procentni poen, pri čemu je Kantar napomenuo da su poteškoće u snabdevanju gorivom otežale ovaj kanal.

izvor: esmmagazine
foto: unsplash/Markus Spiske