Summi1
Summit2

Lanac dm prikupio četiri miliona dinara za Narodne kuhinje Crvenog krsta Srbije

DOP

Podrška

28.11.2022

U dm drogerijama Crni petak je sada već tradicionalno ustupio mesto inicijativi Giving Friday. Umesto ponude popusta, lanac dm odlučio je da pet odsto svog prometa ostvarenog tog dana donira u humanitarne svrhe, čime je, zajedno sa svojim kupcima, prikupio ukupno četiri miliona dinara koji će biti uručeni Narodnim kuhinjama Crvenog krsta Srbije.

Ovu tradiciju, lanac dm pokrenuo je 2019. godine i od tada svakog poslednjeg petka u novembru, kada ceo svet upada u šoping groznicu, pet odsto svog ukupnog dnevnog prometa ostvarenog tog dana izdvaja u humanitarne svrhe.

Društveno odgovorni pristup u zajednici u kojoj živimo i poslujemo godinama zaštitni je znak naše kompanije, a inicijativa Giving Friday posebno nam je draga jer baš na ovaj potrošački dan svim kupcima simbolično dajemo priliku da učine plemenito delo i osete lepotu humanosti. Ponosni smo što je još jedan Crni petak u dm drogerijama protekao u znaku nekih drugih brojki – onih koje nam ukazuju da ćemo kao društvo biti zdraviji i srećniji ukoliko smo tu jedni za druge. U godinama koje dolaze nastavićemo da koristimo poziciju dm-a kao najvećeg drogerijskog lanca u Evropi kako bismo govorili o pitanjima koja su zaista važna, a sve s namerom da stvorimo bolje mesto za život svih nas i generacija koje dolaze, izjavila je Alexandra Olivera Korichi, direktorka dm Srbija i Severna Makedonija

Iz Crvenog krsta Srbije, kojem dm već treću godinu zaredom uručuje sredstva u okviru inicijative Giving Friday, istakli su da je ova donacija posebno važna za njihovu ustanovu.

Crveni krst Srbije zahvaljuje kompaniji dm na ovoj značajnoj donaciji. Razumevanje i podrška kompanija i građana od velikog su značaja za ispunjavanje zadataka i aktivnosti Crvenog krsta usmerenih ka našim najugroženijim sugrađanima čija je svakodnevica ispunjena teškoćama, te je to način da oni osete brigu i podršku čitavog društva. Verujemo da će primer kompanije dm slediti i druga društveno odgovorna preduzeća, organizacije i pojedinci, rekao je generalni sekretar Crvenog krsta Srbije Ljubomir Miladinović

Kako bi se smanjio broj gladnih, kompanija dm je 2020. i 2021. godine, zahvaljujući inicijativi Giving Friday, donirala Narodnim kuhinjama Crvenog krsta Srbije ukupno 6,5 miliona dinara. Te donacije omogućile su da se obezbedi i pripremi više od 70 tona hrane, kojom su obogaćeni obroci za preko 27.000 ljudi u 65 gradova i opština u Srbiji. Ovo je obuhvatilo zalihe u prosečnom trajanju od dva meseca, a u nekim sredinama poslednje količine namirnica trajale su i do šest meseci. 

izvor: InStore
foto: dm drogerie markt