Istraživači i naučnici ovog FMCG giganta razvili su novu tehnologiju kojom će se punjenja kao što su karamel, nugat, med i maršmelou zameniti alternativama bez narušavanja teksture ili ukusa.
Ovo je uzbudljiv korak na našem kontinuiranom putu inovacija kako bismo našim potrošačima pružili veći izbor kada je u pitanju uživanje u poslastici. Znamo da potrošači nisu voljni da prave kompromis u pogledu ukusa ili teksture, posebno kada su u pitanju Cadbury proizvodi, tako da radimo naporno na pronalaženju načina kako možemo da primenimo ovu tehnologiju na nove proizvode, kao i da kreiramo alternativne verzije sa odličnim ukusom naših najomiljenijih čokoladnih barova i keksa, rekao je Adam Harris, glavni naučnik Mondelēz International-a.
Strategije i inicijative našeg portfolija proizvoda u Mondelēz International-u su poduprte snažnim timom nutricionista koji u partnerstvu sa našim naučnicima i programerima rade na tome da našim potrošačima pruži opcije između kojih mogu da biraju. Stvaranje poslastica koje nisu HFSS zahtevalo je godine pažljivog razvoja i ponosni smo što možemo da predstavimo novu tehnologiju koja će nam pomoći u kreiranju slatkiša u kojima naši potrošači mogu da uživaju na pažljiviji i zdraviji način, rekla je liderka nutricione strategije i komunikacije Mondelēz International-a u Evropi, Rimi Obra-Ratwatte.
Ova nova tehnologija omogućava kompaniji da proizvodi alternativne verzije kultnih čokoladnih barova koje nisu HFSS, uključujući Crunchie, Double Decker, Fudge i Fry’s Turkish Delight sa do 75% manje šećera i masti i nižim kalorijama.
Izvor: Grocery Gazette
Foto: Mondelēz