Tehnologija NaviLens će se koristiti na pakovanju Corn Flakes, Special K, Rice Krispies i Crispix.
Prednja i bočna strana kutija za žitarice će sada imati optički pametni kod koji mogu da otvore pomoću aplikacija NaviLens i NaviLens Go, koje omogućavaju potrošačima da lociraju kutije sa udaljenosti od nekoliko stopa, čuju njihova imena, veličine pakovanja i informacije o ishrani, na do 36 jezika.
Srce Kellogg-ove ESG strategije 'Better Days Promise' jeste unapređenje održivog i ravnopravnog pristupa hrani. Trudimo se da razmišljamo van okvira kako bismo osigurali da naši proizvodi budu dostupni što većem broju ljudi. Zahvaljujući napornom radu naših višefunkcionalnih timova, u mogućnosti smo da prilagodimo i iskoristimo ovu tehnologiju kako bismo osigurali da živimo u skladu sa svojom svrhom – da stvorimo mesto za stolom za sve, rekla je Charisse Hughes, direktorka analitike za Kellogg.
Pored ambalaže za žitarice, Kellogg kaže da se obavezao da će ugraditi kodove u sve korporativne objekte u SAD do kraja 2023. godine, kako bi sajtovi bili dostupniji i lakši za navigaciju za slepe i slabovidne zaposlene.
Izvor: FoodBev
Foto: NaviLens