Summi1
Summit2

SAD: Kellogg's predstavio tehnologiju koja olakšava kupovinu osobama sa slabijim vidom

AKTUELNO

Svet

19.12.2022

Kompanija Kellogg kaže da je postala prva prehrambena kompanija u SAD koja je predstavila NaviLens na ambalaži, pomažući osobama sa oštećenim vidom da obavljaju svakodnevne zadatke, uključujući kupovinu.

Tehnologija NaviLens će se koristiti na pakovanju Corn Flakes, Special K, Rice Krispies i Crispix.

Prednja i bočna strana kutija za žitarice će sada imati optički pametni kod koji mogu da otvore pomoću aplikacija NaviLens i NaviLens Go, koje omogućavaju potrošačima da lociraju kutije sa udaljenosti od nekoliko stopa, čuju njihova imena, veličine pakovanja i informacije o ishrani, na do 36 jezika.

Srce Kellogg-ove ESG strategije 'Better Days Promise' jeste unapređenje održivog i ravnopravnog pristupa hrani. Trudimo se da razmišljamo van okvira kako bismo osigurali da naši proizvodi budu dostupni što većem broju ljudi. Zahvaljujući napornom radu naših višefunkcionalnih timova, u mogućnosti smo da prilagodimo i iskoristimo ovu tehnologiju kako bismo osigurali da živimo u skladu sa svojom svrhom – da stvorimo mesto za stolom za sve, rekla je Charisse Hughes, direktorka analitike za Kellogg.

Pored ambalaže za žitarice, Kellogg kaže da se obavezao da će ugraditi kodove u sve korporativne objekte u SAD do kraja 2023. godine, kako bi sajtovi bili dostupniji i lakši za navigaciju za slepe i slabovidne zaposlene.

Izvor: FoodBev
Foto: NaviLens