Summi1
Summit2

Velika Britanija: Sainsbury's pokreće drive-through kako bi predstavio novi asortiman

AKTUELNO

Svet

26.01.2023

Kompanija će lansirati drive-through tokom tri dana u januaru gde će potrošači moći da se upoznaju sa novim asortimanom trgovca pod nazivom Flourish.

Drive-through će biti otvoren preko noći 25, 26. i 27. januara i služiće ograničen izbor toplih i hladnih jela, grickalica i pića iz asortimana Flourish, koji je prvi put lansiran ovog meseca.

Kampanja je usmerena najpre ka radnicima u trećoj smeni, koji prema istraživanju koje je sproveo trgovac, nemaju pristup zdravoj hrani u onolikoj meri kolikoj bi trebalo.

Istraživanje trgovca sugeriše da se radnici u noćnoj smeni bore za pristup zdravim obrocima, a čak 16% kaže da ne jedu voće i povrće tokom nekoliko radnih nedelja.

Nadamo se da će naš novi Flourish asortiman pomoći da se to reši, a privremena stanica nudi priliku da potrošači besplatno isprobaju hranljive opcije. Flourish je razvijen kao pozitivan pristup zdravlju, kreiran zajedno sa kuvarima i nutricionistima. Asortiman se odnosi na ukusnu hranu sa zdravim sastojcima koji podržavaju uravnoteženu ishranu, rekla je direktorka proizvoda i inovacija kompanije Sainsbury's, Claire Hughes.

Izvor: The Grocer
Foto: Sainsbury's