Summi1
Summit2

Najbolje od FMCG sektora na 57. Super Bowl-u: M&M's

AKTUELNO

Marketing

15.02.2023

U susret Marketing Summitu, koji će se održati 27. marta u hotelu Hyatt Regency Belgrade, InStore tim vam predstavlja top 5 reklama sa 57. Super Bowl-a.

Vikend za nama obeležila je najveća utakmica "američkih" sportova, Super Bowl, u čijem su se ovogodišnjem izdanju susreli timovi Kansas City Chiefs-a i Philadelphia Eagles-a.

Pored neizvesne utakmice koju su Chiefs-i dobili u poslednjim sekundama, gledaoci su mogli da uživaju i u dugo iščekivanom nastupu Rijane tokom Halftime Show-a, koji je pratilo preko 100 miliona gledalaca širom sveta.

Kao i svake godine, Super Bowl je, sa cifrom od 7 miliona dolara za 30 sekundi reklame, bio sjajna prilika za sve brendove da se istaknu na velikoj sceni i prikažu svoje proizvode. 

InStore tim vam izdvaja neke od najboljih reklama FMCG brendova na 57. Super Bowl-u.

M&M's 

Reklama za Super Bowl brenda pod vlasništvom kompanije Mars deo je šire kampanje, koja je trajala nekoliko nedelja.

U okviru kampanje vidimo glumicu Mayu Rudolph kako postaje potparol brenda M&M's i unosi određene promene u identitet brenda, kao što je "otpuštanje" nekih M&M's figura.

Nakon niza izmena, među kojima je i promena imena brenda u Ma&Ya's, vidimo nezadovoljne M&M's likove koji drže konferenciju za medije, koja ima za cilj da saopšti javnosti povratak M&M's brenda i likova. 

Kampanja je kreirana kao odgovor na prošlogodišnju reakciju fanova na promene u izgledu M&M's likova, unetih kako bi likovi bili inkluzivniji. Međutim, reakcija javnosti je bila negativna, nakon čega je M&M's najavio da će prestati da koristi likove na neodređeno vreme, sve dok se nisu "vratili" u okviru reklame za Super Bowl.

Iako je kampanja trajala duže nego uobičajeno i zahtevala da su je potrošači ispratili u celosti kako bi razumeli konačnu reklamu, ovo nije jedini brend koji se okrenuo ovoj strategiji. Od kako je Super Bowl godinama unazad postao prilika za brendove da osvoje pažnju na milione gledalaca, duže kampanje i tizeri su postali česta strategija među brendovima, te se može očekivati da će ovaj trend uzeti maha i narednih godina.

Pripremili: Lazar Pejović i Svetlana Videnov
Foto: Mars