Summi1
Summit2

Najbolje od FMCG sektora na 57. Super Bowl-u: Molson Coors

AKTUELNO

Marketing

17.02.2023

U susret Marketing Summitu, koji će se održati 27. marta u hotelu Hyatt Regency Belgrade, InStore tim vam predstavlja top 5 reklama sa 57. Super Bowl-a.

Prethodni vikend obeležila je najveća utakmica "američkih" sportova, Super Bowl, u čijem su se ovogodišnjem izdanju susreli timovi Kansas City Chiefs-a i Philadelphia Eagles-a.

Pored neizvesne utakmice koju su Chiefs-i dobili u poslednjim sekundama, gledaoci su mogli da uživaju i u dugo iščekivanom nastupu Rijane tokom Halftime Show-a, koji je pratilo preko 100 miliona gledalaca širom sveta.

Kao i svake godine, Super Bowl je, sa cifrom od 7 miliona dolara za 30 sekundi reklame, bio sjajna prilika za sve brendove da se istaknu na velikoj sceni i prikažu svoje proizvode. 

InStore tim vam izdvaja neke od najboljih reklama FMCG brendova na 57. Super Bowl-u.

Molson Coors

U svojoj prvoj reklami za Super Bowl posle 30 godina, Molson Coors je predstavio tri svoja piva.

Kompanija je prethodno najavila svoje učešće u vidu reklama širom Sjedinjenih američkih država, u kojima vidimo njihova dva brenda Coors Light i Miller Lite u "borbi" za pažnju fanova i reklamu na Super Bowl-u.

Izabrati jedan brend za reklamu na Super Bowl-u nije jednostavan zadatak. Molson Coors nije učestvovao na Super Bowl-u već 30 godina, kao ni Coors Light i Molson Lite. Postoji zaista dobar argument da bilo koji od njih bude predstavljen na Super Bowl-u, rekla je Michelle St. Jacques, direktorka marketinga kompanije Molson Coors.

Kompanija se na kraju ipak odlučila da promoviše svoje craft pivo Blue Moon, navodeći kao razlog činjenicu da im je ovo pivo najprodavanije u barovima i restoranima širom države, ostavivši fanove zbunjenim nakon višenedeljnih tizera koji su uključivali Coors Light i Molson Lite.

Jacques je navela kako ni direktor kompanije nije znao koje će pivo biti predstavljeno u reklami sve do premijere u okviru Super Bowl-a, dodajući da su zadovoljni krajnjim rezultatom i reakcijom fanova.

Pripremili: Lazar Pejović i Svetlana Videnov
Foto: Molson Coors