Ovo je bio jedan od naših najvećih, najhrabrijih projekata ikada. Ovo je veliki korak, a veliki koraci mogu ili ići u našu korist, ili naterati potrošače da bacaju jaja na nas, zbog čega smo morali da budemo oprezni, rekla je Amy Tay, senior direktorka brenda Milka.
Novo pakovanje radila je agencija Bulletproof, a podrazumeva novi vizuelni izgled koji više ističe Alpe u pozadini nego ranije. Takođe, Milka logo je uvećan, a Lila, maskota brenda, sada se nalazi na jednom komadu svake štangle poznate čokolade.
Kompanija je uvela promene i u recepturi i izgledu čokolade, odlučivši se za manje "oštrih ivica". Naime, čokolade će od sada imati oblije ivice, što doprinosi toploj slici i identitetu brenda, navela je kompanija.
Mondelēz je razgovarao sa oko 8.000 potrošača u 10 različitih zemalja kako bi stekao osećaj za njihove preferencije u pogledu ukusa, kvaliteta i percepcije Milka čokolade. Kompanija je otkrila da većina ispitanika, posebno mlađih kupaca, želi mekše, kremastije iskustvo koje se topi u ustima sa manje šećera. Kompanija je takođe otkrila da, kada je to moguće, kupci preferiraju sastojke koji su održivi.
Mondelēz je uneo ove promene, kreirajući recept sa manje šećera i više kakaa da bi mu dao čokoladniji ukus. Kada je u pitanju održivost, kompanija je sada istakla logo projekta Cocoa Life u prvi plan pakovanja, čime želi da skrene pažnju na program održivosti koji sprovodi u okviru svog poslovanja.
Izvor: Food Dive
Foto: Milka