Summi1
Summit2

Hrvatska: Zabeležen rast prodaje hrvatskih proizvoda u SPAR prodavnicama

POSLOVANJE

Region

15.03.2023

Ukupan "izvoz" hrvatskih proizvoda u SPAR prodavnicama u Italiji, Austriji, Sloveniji i Mađarskoj povećan je u odnosu na 2021. godinu za 38,6 miliona evra, odnosno 36 odsto, dok je ukupno ostvareni promet hrvatskih proizvođača kroz maloprodajnu mrežu SPAR preko 143 miliona evra.

Najveći rast izvoza u 2022. godini zabeležen je u Austriji, gde je najviše porasla prodaja poznatih hrvatskih proizvoda poput Podravkine Linolade i Vegete i Atlanticove Cedevite.

Graševina Kutjevo i Badel Pelinkovac takođe su zabeležili značajan rast na austrijskom tržištu, prenosi Poslovni.hr.

Odlični rezultati zabeleženi su i na slovenačkom tržištu, a najveći rast ostvario je brend Violeta, koji proizvodi sopstveni brend vlažnih maramica za SPAR. Podaci pokazuju da Slovenci vole i tradicionalne slovenske proizvode brenda DOBRO koje prodaje Žito d.o.o. 

Ponosni smo što kroz prodajnu mrežu SPAR u Austriji, Sloveniji, Mađarskoj i Italiji hrvatskim proizvođačima pružamo izuzetno važan kanal distribucije i doprinosimo njihovom kontinuiranom rastu. Drago nam je da pored velikih domaćih proizvođača kao što su Podravka i Atlantic, sve više srednjih, pa čak i malih kompanija ostvaruje značajan rast kroz prodajnu mrežu SPAR-a, rekao je Helmut Fenzl, predsednik Uprave SPAR Hrvatska.

Izvor: Poslovni.hr
Foto: Podravka