Najavljena kao lakša alternativa sajderu sa prirodnim ukusima jabuke i bez kompromisa u pogledu odličnog ukusa, Ultra Apple sadrži 24,2 kcal na 100 ml – 36% manje od originalnog Strongbow sajdera.
Lansiranje će biti podržano kampanjom vrednom više miliona funti od aprila, dodaje kompanija.
Nastavljamo da pokrećemo inovacije na britanskom tržištu sajdera. Uhvatićemo oko kupaca generacije Z i I, koji inače posežu za RTD-ima i žestokim alkoholnim pićima, u potrazi za novim letnjim pićem, rekla je direktorka brenda sajdera Heineken u Velikoj Britaniji, Rachel Holms.
Ranije ovog meseca, Strongbow je predstavio novi izgled u svom osnovnom asortimanu sajdera i dodao varijantu Tropical od 4% abv, koju će podržati kampanja od 20 miliona funti.
Vest o novom proizvodu dolazi u trenutku kada šira kategorija sajdera slabi po pitanju rezultata prodaje. Prema Kantaru, obim prodaje proizvoda u ovoj kategoriji opao je za 11,1% u 52 nedelje do 22. januara 2023.
Izvor: The Grocer
Foto: Heineken