Summi1
Summit2

Švajcarska: Migros ostvario rast prodaje od 4,2% u 2022.

POSLOVANJE

Svet

03.04.2023

Švajcarska maloprodajna grupa Migros prijavila je porast prodaje od 4,2% na godišnjem nivou na 30,1 milijardu CHF (30,7 milijardi evra) u finansijskoj 2022. godini uprkos izazovnom tržišnom okruženju, dok je maloprodaja pala za 0,3% na 24,7 milijardi CHF (24,7 milijardi evra).

Na dobit, koja je iznosila 459 miliona CHF (460 miliona evra), uticalo je snažno povećanje cene sirovina, ambalaže i energije, koje je u velikoj meri apsorbovala i sama Migros grupa, kako bi zaustavila povećanje cena za krajnje kupce, saopštila je kompanija.

Internet prodaja je porasla 14,9% na 3,7 milijardi CHF (3,7 milijardi €) tokom finansijske godine, a Migros Online supermarket je ostvario 328 miliona CHF (329,3 miliona €), što je pad od 0,7%.

Finansijski, Migros grupa je na zdravim temeljima više nego ikada i stoga može ponuditi svojim kupcima atraktivne cene i dobro iskustvo kupovine u zahtevnom tržišnom okruženju, rekla je direktorka finansija Isabelle Zimmermann.

Supermarketi i hipermarketi, uključujući Migros Online, ostvarili su promet od 12,3 milijarde CHF (12,4 milijarde evra) (pad od 3,1%) na švajcarskom tržištu, dok je gastronomski sektor povećao prodaju za 46,5% na 577 miliona CHF (579,3 miliona evra).

Izvor: esmmagazine
Foto: Migros