Ovo je 188. objekat u celokupnoj maloprodajnoj mreži Univerexporta.
Pored velikog broja artikala i posebnih akcija pripremljenih za ovaj objekat, kompanija će obradovati sve potrošače u novom objektu i sa elektronskim cenama.
U skladu sa savremenim svetskim trendovima, na policama novootvorenog objekta nalaza se elektronske cene uz pomoć kojih proces kupovine postaje brži i lakši, a ažuriranje i priprema akcijskih cena funkcioniše jednostavno – na jedan klik. Na ovaj način ukupno zadovoljstvo obavljenom kupovinom znatno je veće, a našim zaposlenima se olakšava rad jer se cene ažuriraju automatski, iz „centrale“.
Elektronske cene su značajne ne samo za nas kao kompanije, naše potrošače i naše zaposlene, već i za celu prirodu. U skladu sa ekološkim tendencijama i „zero paper“ politikom, ovakav način obeležavanja cena proizvoda drastično smanjuje potrošnju papira i time doprinosi očuvanju prirode, poručuje se u saopštenju kompanije.
Objekat se prostire na skoro 800 kvadrata prodajnog prostora, a potrošačima je na raspolaganju preko 8500 artikala. Univerexport je u širok asortiman artikala uvrstio i domaće proizvode iz sopstvene proizvodnje - organski proizvodi pod brendom Organa, kao i Bačka mesni delikatesi i sveže meso koje stiže od farme do radnje za 48. Širinu ponude čine i Univerexport robne marke: Baš Baš, Naše najbolje i Daj Daj.
Za sam dan otvaranja pripremili smo poklon pakete i cegere za prvih 200 potrošača, dok je svaka 50. kupovina danas besplatna. Pored toga, specijalno za naše potrošače u novom objektu pripremili smo i akciju koja traje od 6. do 20, aprila samo u ovom objektu, dodaju iz kompanije.
izvor: InStore
foto: Univerexport