U razgovoru za magazin, Tjaša Lenardič, strateg u agencija ENKI, govorila je o tome kako su strateškim pristupom onlajn prodaji uspeli da stvore veću povezanost sa korisnicima i uneli brend u domove ljudi, što se i odrazilo u porastu online prodaje.
Prvi korak je bio digitalna optimizacija vebsajta kompanije, što je, između ostalog, uključivalo uvođenje napredne analitike, promenu slogana i redizajn brenda.
Prodaja je bila u porastu, ali to nas nije sprečilo da kontinuirano unosimo promene koristeći hack metodu rasta i beležimo šta je doprinelo prodaji, a šta ne. Kroz razne testove i strateško usmeravanje, pri čemu nismo povećavali budžet, već ga samo preraspodelili, unapredili smo korisničko iskustvo i za to vreme ostvarili izuzetan rast onlajn prodaje od 313%, rekla je Lenardič.
Kompanija je ubrzo potom odlučila da spoji svoje dve zasebne platforme (vebsajt kompanije i online prodavnicu) u jednu, kao i da uvedu novitete na sajt kao što su recepti, čime je povećana vidljivost brenda kod mladih.
Eta Kamnik ove godine slavi 100 godina poslovanja i među vodećim je dobavljačima prehrambenih proizvoda i sirćeta u regionu. Krajem 2021. godine kompanija je kupila francusku firmu Proconi iz Murske Sobote.
Izvor: InStore.si
Foto: Eta Kamnik