Summi1
Summit2

Slovenija: Eta Kamnik ostvarila rast online prodaje od 313%

AKTUELNO

Region

11.04.2023

Upravljanje brendom Natureta grupe Eta Kamnik je 2021. godine preuzela agencija ENKI, koja je o svojoj strategiji poslovanja govorila za slovenački magazin "Marketing magazina".

U razgovoru za magazin, Tjaša Lenardič, strateg u agencija ENKI, govorila je o tome kako su strateškim pristupom onlajn prodaji uspeli da stvore veću povezanost sa korisnicima i uneli brend u domove ljudi, što se i odrazilo u porastu online prodaje.

Prvi korak je bio digitalna optimizacija vebsajta kompanije, što je, između ostalog, uključivalo uvođenje napredne analitike, promenu slogana i redizajn brenda.

Prodaja je bila u porastu, ali to nas nije sprečilo da kontinuirano unosimo promene koristeći hack metodu rasta i beležimo šta je doprinelo prodaji, a šta ne. Kroz razne testove i strateško usmeravanje, pri čemu nismo povećavali budžet, već ga samo preraspodelili, unapredili smo korisničko iskustvo i za to vreme ostvarili izuzetan rast onlajn prodaje od 313%, rekla je Lenardič.

Kompanija je ubrzo potom odlučila da spoji svoje dve zasebne platforme (vebsajt kompanije i online prodavnicu) u jednu, kao i da uvedu novitete na sajt kao što su recepti, čime je povećana vidljivost brenda kod mladih.

Eta Kamnik ove godine slavi 100 godina poslovanja i među vodećim je dobavljačima prehrambenih proizvoda i sirćeta u regionu. Krajem 2021. godine kompanija je kupila francusku firmu Proconi iz Murske Sobote.

Izvor: InStore.si
Foto: Eta Kamnik