Nazvan "Beck’s Autonomous" proizvod je nastao nakon što je AB InBev zadao zadatak AI platformama ChatGPT i Midjourney da dizajniraju pivo, brend i marketing kako bi proslavili 150. godišnjicu brenda piva Beck's.
Ove dve platforme kreirale su recept za ABV pivo u stilu Pilsnera sa 5% alkohola napravljeno isključivo od lokalnih i prirodnih sastojaka, kao i logo i brend za novo pivo.
Novi pilsner biće pušten kao proba širom Velike Britanije, Nemačke i Italije, gde će potrošači kupovinom jedne od 450 limenki imati prilike da probaju prvo AI pivo na svetu.
Bilo je fascinantno videti kako Beck's Autonomous oživljava i kako možemo da nastavimo da prihvatamo novu tehnologiju u industriji i komunikacijama. Međutim, ipak verujemo da će potrošači moći da se povežu sa višekanalnom kampanjom za ovo revolucionarno pivo, uprkos tome što je kreirana od strane kompjutera, rekla je Laura Salway, direktorka marketinga u Beck's-u.
Izvor: Tequila Raiders
Foto: Beck's