Summi1
Summit2

Cilj je preći iz poznatog u voljeni brend – Dejan Kozlina, Marketing menadžer, OKS

AKTUELNO

Srbija

19.04.2023

U podsećanju na Marketing Summit koji je iza nas, donosimo vam ključne momente sa nastupa naših govornika.

Da bi se sponzorstvo isplatilo, ono mora biti dugoročno.

Uvek osluškujemo šta je cilj našeg sponzora, da bi i on uspeo. Na taj način ovo više nisu sponzorstva, nego partnerstva.

Svaka kompanija želi da se od dobro poznatog brenda transformiše u voljeni brend. 

Nijedno sponzorstvo nije loše, loše mogu biti samo aktivacije.


BIOGRAFIJA
Dejan Kozlina je jedan od vodećih stručnjaka u oblasti marketinga u sportu. Kao marketing menadžer Olimpijskog komiteta Srbije radi od avgusta 2006. godine. Tokom ovog perioda OKS je radio sa mnogim partnerima, kako iz FMCG industrije tako i van nje, kao što su OTP Banka, Heineken, Zlatiborac, The Coca-Cola Company, Jaffa Crvenka, EKO Serbia i drugi.

U okviru svoje prezentacije na ovogodišnjem Marketing Summit-u, Kozlina je govorio o vezivanju brenda za olimpijski identitet, dodatnim benefitima u sponzorstvu i mogućnostima za FMCG brendove kada je u pitanju sponzorstvo u sportu. On je ovom prilikom istakao saradnju OKS sa nekim od najvećih brendova u domaćoj FMCG industriji, iz kojih su proizišle kampanje kao što su “Olimpijska baklja” sa kompanijom Frikom i “PRIJAFFI SE!” sa kompanijom jaffa.

METAVERSE
Novo PREMIJUM iskustvo na META platformi – pridružite se našoj 3D marketing zajednici!

Metaverse je ekstenzija fizičkog događaja i način da zajednica i sadržaj Marketing Summit-a žive tokom svih 365 dana u toku godine.

Šta vas očekuje?

• pristup 365 dana u godini

• fantastično, novo 3D iskustvo za korisnike platforme

LIVE 10 - snimak prezentacija (sa događaja uživo u hotelu) & PDF za preuzimanje

ONLINE 30 +
  - ekskluzivne prezentacije istraživačkih agencija (GfK Srbija, NielsenIQ, Smart Plus Research, Valicon, Ipsos, Picasa Analytics, Focus Research, Mediana, Kantar, RetailZoom)
-  konsultanti
-  influenseri
-  agencije
-  trgovci
-  proizvođači

• tokom godine 60+ novih prezentacija iz regiona (Hrvatska, BiH, Makedonija, Slovenija...)

Total: 100+ prezentacija iz Srbije & regiona

• virtuelno umrežavanje sa govornicima i ostalim učesnicima

CENA LINKA
Cena personalizovanog linka iznosi 150€ i uključuje pristup platformi i prezentacijama do sledećeg Marketing Summit-a. U cenu kotizacije nije uračunat PDV.

PRIJAVE
Vojislava Pešić
vojislava@instore.rs
+381 64 70 10 940