Summi1
Summit2

Ključ uspeha je međusobno poverenje – Tijana Rajić, Ivan Stanković & Aleksandra Dimitrijević, Nestlé & MVM

AKTUELNO

Srbija

20.04.2023

U podsećanju na Marketing Summit koji je iza nas, donosimo vam ključne momente sa nastupa naših govornika.

Želimo da inspirišemo potrošače da naprave promene.

Brendovi moraju da pokažu jasne i opipljive efekte svog uticaja.

Ključ uspeha je međusobno poverenje.

Izazovi nisu prepreka ka uspehu, već njegov sastavni deo.


BIOGRAFIJA
Tijana Rajić je menadžer za komercijalni razvoj brenda Nescafé za Srbiju, Crnu Goru i Severnu Makedoniju. Završila je studije na Fakultetu za kulturu i medije u Beogradu, a karijeru je započela u kompaniji Nestlé, gde radi i danas, na poziciji praktikanta u okviru Sektora kulinarskih proizvoda. Tokom 8 godina koliko radi u ovoj kompaniji, Rajić je radila na nekim od najpopularnijih Nestlé brendova u Srbiji – Thomy i C.

Ivan Stanković je menadžer distribucije za Nestlé. Završio je Ekonomski fakultet u Beogradu, nakon čega je, između ostalog, radio u sektorima za prodaju i izvoz u kompanijama Bambi, Aleva i Delta DMD (Beiersdorf). U Nestlé dolazi 2017. godine.

Aleksandra Dimitrijević je HR menadžer kompanije MVM Group. Pre dolaska u MVM, Aleksandra je završila master studije na Fakultetu tehničkih nauka, nakon čega je radila kao novinar za Adria Media Group. U MVM dolazi 2017. godine.

U okviru svoje studije slučaja na ovogodišnjem Marketing Summit-u, Rajić, Stanković i Dimitrijević razgovarali su o pozicioniranju jednog brenda, merčendajzingu, timskom radu, kao i o tome koja je dobitna formula za uspeh u biznisu.

METAVERSE
Novo PREMIJUM iskustvo na META platformi – pridružite se našoj 3D marketing zajednici!

Metaverse je ekstenzija fizičkog događaja i način da zajednica i sadržaj Marketing Summit-a žive tokom svih 365 dana u toku godine.

Šta vas očekuje?

• pristup 365 dana u godini

• fantastično, novo 3D iskustvo za korisnike platforme

LIVE 10 - snimak prezentacija (sa događaja uživo u hotelu) & PDF za preuzimanje

ONLINE 30 +
  - ekskluzivne prezentacije istraživačkih agencija (GfK Srbija, NielsenIQ, Smart Plus Research, Valicon, Ipsos, Picasa Analytics, Focus Research, Mediana, Kantar, RetailZoom)
-  konsultanti
-  influenseri
-  agencije
-  trgovci
-  proizvođači

• tokom godine 60+ novih prezentacija iz regiona (Hrvatska, BiH, Makedonija, Slovenija...)

Total: 100+ prezentacija iz Srbije & regiona

• virtuelno umrežavanje sa govornicima i ostalim učesnicima

CENA LINKA
Cena personalizovanog linka iznosi 150€ i uključuje pristup platformi i prezentacijama do sledećeg Marketing Summit-a. U cenu kotizacije nije uračunat PDV.

PRIJAVE
Vojislava Pešić
vojislava@instore.rs
+381 64 70 10 940