Summi1
Summit2

Kina: Nestlé lansirao Nescafé Ice Roast

AKTUELNO

Svet

20.04.2023

Kompanija je lansirala kafu za rastvaranje u Kini i Meksiku, a kafu su razvili stručnjaci Nestlé tima u Švajcarskoj.

Trenutno, 15% kafe u svetu konzumira se hladna, uglavnom od strane mlađih ljubitelja kafe koji pripadaju generaciji Z. U skladu sa ovim trendom, postoji rastuća potražnja za proizvodima koji omogućavaju ljudima da stvore iskustvo kupovine hladne kafe u kafićima kod kuće, napominje Nestlé.

Sa Ice Roast-om, napravili smo kafu idealnu za hladno piće, sa glatkom teksturom i notama kakaoa koje otključavaju novi ukus hladne kafe, rekao je Damien Tissot, šef Nestlé-ovog centra za tehnologiju u Orbeu, Švajcarskoj.

Nescafé Ice Roast je lagano pržena rastvorljiva kafa napravljena od 100% zrna Robusta kafe, uzgajane i proizvedene na održiv način.

Hladna kafa je veoma popularna, a nova generacija ljudi koji piju kafu će se na ovaj način upoznati sa našim proizvodima. Zaista smo uzbuđeni zbog ovog lansiranja jer im Ice Roast daje priliku da uživaju u još boljoj šoljici hladne kafe kod kuće i ponovo kreiraju svoja omiljena pića, rekao je Donald Howar, lider globalne kategorije za Nescafé.

Kompanija je nedavno lansirala Nescafé Black Roast, koju opisuje kao svoju "najintenzivniju kafu ikada", kao i Nescafé Malty, koji je trenutno dostupan samo u Nigeriji. 

Izvor: esmmagazine
Foto: Nestlé