Sve počinje od dobre dijagnoze – Darko Lukić, CEO, AMMC

AKTUELNO

Srbija

25.04.2023

U podsećanju na Marketing Summit koji je iza nas, donosimo vam ključne momente sa nastupa naših govornika.

Sve počinje od dijagnoze – od istraživanja ponašanja potrošača, imidža vašeg brenda i utvrđivanja problema.

Ako kupite kartu za pogrešan voz, svaka stanica na koju izlazite je pogrešna. 

Cilj je skinuti potrošače sa auto-pilota pri kupovini.

Potrošačka neuronauka nam omogućava da prelazak sa 2D na 5D pozicioniranje.


BIOGRAFIJA
Darko Lukić je jedan od vodećih stručnjaka u oblasti neuromarketinga i izvršni direktor kompanije AMMC. Završio je osnovne studije i magistrirao na Ekonomskom fakultetu, Univerziteta u Beogradu, gde trenutno radi na doktorskoj disertaciji iz oblasti primene neuronauke u marketingu. U periodu 1998 - 2016. godine, usavršavao se na menadžment i liderskim pozicijama u multinacionalnim kompanijama ING Bank, Nestle, Henkel Austrija i Henkel Srbija, u kojima je ostvario značajne poslovne rezultate.

Karijeru marketing i prodajnog konsultanta, neuromarketing istraživača i predavača je započeo 2016. i do danas je sarađivao sa brojnim domaćim i internacionalnim kompanijama i organizacijama kao što su EBRD, UNICEF, Atlantic Group, Pernod Ricard, Grand Kafa, Philip Morris, Molson Coors, Orbico, Podravka, Vitaminka, Tikveš i mnogi drugi.

U okviru svoje prezentacije na ovogodišnjem Marketing Summit-u, govorio je o prednostima i manama tradicionalnih marketinških istraživanja, pozicioniranju brenda u 21. veku i upotrebi potrošačke neuronauke (neuromarketinga) u kreiranju brend i komunikacione strategije.

METAVERSE
Novo PREMIJUM iskustvo na META platformi – pridružite se našoj 3D marketing zajednici!

Metaverse je ekstenzija fizičkog događaja i način da zajednica i sadržaj Marketing Summit-a žive tokom svih 365 dana u toku godine.

Šta vas očekuje?

• pristup 365 dana u godini

• fantastično, novo 3D iskustvo za korisnike platforme

• LIVE 10 - snimak prezentacija (sa događaja uživo u hotelu) & PDF za preuzimanje

ONLINE 30 +
  - ekskluzivne prezentacije istraživačkih agencija (GfK Srbija, NielsenIQ, Smart Plus Research, Valicon, Ipsos, Picasa Analytics, Focus Research, Mediana, Kantar, RetailZoom)
-  konsultanti
-  influenseri
-  agencije
-  trgovci
-  proizvođači

• tokom godine 60+ novih prezentacija iz regiona (Hrvatska, BiH, Makedonija, Slovenija...)

Total: 100+ prezentacija iz Srbije & regiona

• virtuelno umrežavanje sa govornicima i ostalim učesnicima

CENA LINKA
Cena personalizovanog linka iznosi 150€ i uključuje pristup platformi i prezentacijama do sledećeg Marketing Summit-a. U cenu kotizacije nije uračunat PDV.

PRIJAVE
Vojislava Pešić
vojislava@instore.rs
+381 64 70 10 940