Summi1
Summit2

Evrovizija 2023: Sve više brendova zainteresovano za sponzorstvo

AKTUELNO

Marketing

10.05.2023

Svetsko prvenstvo u muzici, kako ga mnogi zovu, održava se ove godine od utorka, 9. maja, do subote, 13. maja.

Sa sve većim rastom popularnosti i brojem gledalaca (za koje se očekuje da će ih biti oko 180 miliona - skoro kao Super Bowl 2023), sve više kompanija želi da postane sponzor ovog velikog događaja.

Kada su ulaznice za finale rasprodate za otprilike pola sata, fanovi su se šalili da će "živeti na krem siru Filadelfija", koji je sponzor ovog takmičenja.

Iza krem sira stoji prehrambeni gigant Mondelēz, koji je lansirao posebno, ograničeno izdanje sira čijom su kupovinom potrošači imali priliku da osvoje VIP ulaznice za finale.


Foto: esccovers.com

I britanski brendovi su se trkali ko će postati sponzor ovogodišnje Evrovizije, a kao pobednik je izašao Baileys. Brend je potpisao trogodišnji ugovor sa takmičenjem i angažovao pobednicu Evrovizije 2014, Končitu Vurst, za ambasadorku brenda.

Želimo da budemo deo najradosnije globalne proslave inkluzivnih i raznolikih kultura i zajednica na svetu, rekao je Paul Carton, globalni direktor marketinga za Baileys

Pesma Evrovizije je najveći svetski muzički događaj uživo, koji vole milioni ljudi širom sveta. Stoga je uzbudljivo biti partner sa najomiljenijim svetskim brendom alkoholnih pića, Baileys. Ovogodišnje takmičenje će biti posebno i spektakularno. Radujemo se što ćemo poželeti dobrodošlicu Baileys-u i pozivamo sve da se pridruže i budu "United by Music", dodao je Martin Österdahl, izvršni supervizor Evrovizije.

Pored Mondelēz-a i Baileys-a, potencijal Evrovizije uvideli su i sajt za putovanja Booking.com i društvena mreža TikTok, na kojoj će biti održan i uživo prenos ovogodišnje Evrovizije.

Milioni novih fanova Pesme Evrovizije otkrili su događaj preko TikTok-a prošle godine i znamo da će još milioni biti uzbuđeni zbog ovogodišnjeg spektakla u Liverpulu. I takmičenje za Pesmu Evrovizije i TikTok pružaju međunarodnu platformu za otkrivanje nove muzike i umetnika i radujemo se zajedničkom radu na stvaranju još velikih hitova u 2023, rekao je Österdahl.

Društvena mreža je početkom meseca prijavila preko milijardu pregleda u okviru heštega #eurovision2023, dok je uživo prenos prve večeri pratilo preko 200.000 gledalaca.

Izvor: The Guardian
Foto: Baileys