Naš distributivni tim u Sloveniji je napravio značajan napredak u proširenju portfolija i razvoju poslovanja. Odlična saradnja sa principalom BIC u prošlosti nas je uvrstila na listu učesnika konkursa kompanije Haleon/GSK, a izuzetno zahtevna procedura izbora učesnika odvijala se u tajnosti. Naš tim je pokazao najbolje rezultate i potencijal za rast u konkurenciji i srećni smo što nas je ova izuzetno priznata međunarodna kompanija izabrala za svog distributera, saopštili su iz Atlantic Grupe.
Kompanija u maju zvanično počinje distribuciju proizvoda pod sledećim brendovima: Aquafresh, Corega, Centrum, Sensodyne i Parodontax.
Prema podacima agencije za istraživanje tržišta AC Nielsen, pomenuti brendovi zauzimaju više od 50 odsto tržišnog udela u kategoriji proizvoda za negu usne duplje na slovenačkom tržištu, a očekivani promet u prvih 12 meseci procenjuje se na više od pet miliona evra.
Podsećamo, Atlantic Grupa je u prvom kvartalu 2023. godine ostvarila prihod od prodaje u iznosu od 215,6 miliona evra, što predstavlja rast od 16,8 posto u odnosu na isti period prošle godine.
Pod uticajem značajnih poskupljenja u širokom spektru poslovnih aktivnosti, dobit pre kamata, poreza i amortizacije (EBITDA) smanjena je za 12,2 odsto i iznosi 20,9 miliona evra, dok je neto dobit u prva tri meseca smanjena za 20,4 odsto i iznosi na 9,6 miliona evra.
Izvor: Lider
Foto: Atlantic