Rast je ostvaren u veleprodaji (25%) i maloprodaji (20%), dok je u uvozu ambalažnih papira i prodaji transportne i komercijalne ambalaže došlo do pada od 25% zbog pada cena u odnosu na prošlu godinu od 30%.
Dobit je nešto niža u odnosu na prošlu godinu.
Sve teže je ostvariti rast prihoda, ali mi smo već pred kraj prošle godine doneli odluku da robu sa zalihe prodajemo po cenama koje tržište prihvata i da ne čekamo ostvarivanje maksimalnog profita kroz inflatorna očekivanja. To se pokazalo kao dobra odluka jer smo znatno smanjili nivo lagera, a istovremeno ojačili likvidnost i obezbedili sredstva za nove nabavke. Na ovaj način smo dodatno proširili broj kupaca u veleprodaji, a u maloprodaji podstakli lojalnost postojećih kupaca, navode iz kompanije.
Kompanija trenutno radi na implementaciji WMS u magacinima veleprodaje, kao i automatizaciji nabavke u maloprodaji.
Kako navode iz kompanije, cilj im je da do kraja prvog polugodišta ostvore rast prodaje od 12% što im obezbeđuje finansijski rast iznad nivoa inflacije.
Izvor: InStore
Foto: Sinagoga